arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ترفند واتس اپ تا به روزرسانی جدید سامسونگی ها

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

با آغاز سال 2020 میلادی بسیاری از کاربران دنیای فناوری علاقه مندند گوشی یا رایانه های خود را به روزرسانی کنند. با این وجود به نظر می رسد امسال بهترین زمان برای خرید محصولات جدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سناتورهای ایالات متحده در دادگاه استیضاح دونالد ترامپ یک قانون مهم را نقض کرده و اپل واچ استفاده کردند. ظاهراً این حرکت، ممنوعیت استفاده از لوازم الکترونیک را نقض می کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید بسیاری از افراد مطلع نباشند که به راحتی می توانند مخاطبان واتس اپ را حذف کنند. با این حال ، توجه داشته باشید که وقتی مخاطبی را در واتس اپ حذف می کنید ، مخاطب در تلفن شما نیز حذف می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از کاربران سامسونگ می دانند که ویژگی Good Lock به آنها امکان می دهد ظاهر رابط کاربری تلفن خود را شخصی سازی کنند. این سرویس از سال 2016 آغاز شده است و از آن زمان به روزرسانی هایی منظم را دریافت کرده است و گزینه های سفارشی سازی و ترفند های بیشتری را نیز ارائه می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی منابع نزدیک و آشنا به زنجیره تولید در شرکت اپل اعلام کرده اند که این شرکت در ماه فوریه مونتاژ آیفون 9 کم هزینه خود را آغاز خواهد کرد و آن را در ماه مارس وارد بازار می کنند. این تاریخ تقریبا اسفند ماه خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان