arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد: شعار «نه غزه نه لبنان» یعنی ما با اقتدار ایران اسلامی سر نزاع داریم / تجربه گران‌سنگ ملت ایران پیروزی در پرتو ایمان و صبر است

خطیب نماز جمعه گفت: شعار «نه غزه نه لبنان» یعنی ما با اقتدار ایران اسلامی سر نزاع داریم و هدفمان حذف اقتدار ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد: شعار «نه غزه نه لبنان» یعنی ما با اقتدار ایران اسلامی سر نزاع داریم / تجربه گران‌سنگ ملت ایران پیروزی در پرتو ایمان و صبر استحجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه نخست خود، با بیان اینکه میعادگاه نمازجمعه نماد وحدت، شور،‌ شعور، صبر، ایستادگی، عزت و اقتدار ملت ایران شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور به یاد ماندنی در این میعادگاه پیوند استوار و مستحکم خویش را با رهبر معظم انقلاب آرمان‌های بلند امام (ره) و شهدا را فریاد زد.

**ملت ایران با دل‌هایی لبریز از شوق 2 یوم‌الله بزرگ و اقتدارآفرین را خلق کرد

وی افزود: ملت ایران با دل‌هایی لبریز از شوق و نشاط دو یوم‌الله بزرگ و اقتدارآفرین را خلق کرد و با دیدگانی اشک‌بار در سوگ شهدا و جانباختگان سانحه جانکاه هوایی و برادران و خواهرانی که در مراسم تشییع غرورآفرین سردار سلیمانی در کرمان به ملاء  اعلاء پرواز کردند نشست.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این جمعه فراموش نشدنی ملت بزرگ ایران و ملت‌های قهرمان و مقاوم دنیای اسلامی با دو خصیصه صبار و شکور یاد کردند و اشاره به این حضرت بود که پیروزی‌ها، موفقیت‌ها و یوم‌الله‌ها دستاورد این دو گروه گرانبها است.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اضافه کرد: صبار و شکور یعنی همه دستاوردها در پرتو ایمان، معرفت، دانش‌، عقلانیت، صبر باشکوه و عزت‌آفرین و در کنار آن شکر و سپاس از نعمت‌ها به وجود می‌آید.

امام جمعه موقت تهران خطاب به نمازگزاران تهرانی خاطرنشان کرد: شما ملت بزرگ و ملت اسلام و اهل ایمان برای حضور در سه ساحت کلیدی و اقتدرآفرین دعوت شده‌اید که ساحت نخست صبر فردی است.

وی با بیان اینکه اکنون که راه را شناخته‌اید قدم برمی‌دارید گفت: ایمان گواه روشنی و شناخت راه است اما با شناخت راه و گام برداشتن در مسیر هیچ ملتی به پیروزی نمی‌رسد چرا که پیروزی دستاورد صبر و استقامت در راه است. بدون استقامت، صبر، ایستادگی و پایداری نمی‌توان قله‌های موفقیت را فتح کرد.

**استقامت، پایداری و صبر فردی یعنی باید همه ما اهل صبر باشیم

وی با تأکید بر اینکه استقامت، پایداری و صبر فردی یعنی باید همه ما اهل صبر باشیم، گفت: تجربه گران‌سنگ ملت ایران پیروزی در پرتو ایمان و صبر است. خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان برای مصائب سخت خود صبر و ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد:‌ توفیق شد که با فرزندان، بستگان و نزدیکان عزیزانی که در ای حادثه هوایی به شهادت رسیدند دیداری داشته باشم و خداوند شاهد است که من جز دنیایی از صبر چیزی دیگری ندیدم. این صبر دستاورد ارزشمندی در دنیا و آخرت دارد.

ادامه دارد...

منبع: فارس
نظرات بینندگان