arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸

گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
    نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی، انفورماتیک و فعالان فضای مجازی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک برگزار شد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست که مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، نادر اکبری‌وند رئیس اداره کل روابط عمومی، معاونان و کارشناسان ادارات و شرکت های بانک نیز حضور داشتند، مدیرعامل نقطه اصلی ارائه خدمات بانک را در سال های آتی گوشی‌های هوشمند اعلام کرد و تاکید کرد پذیرفتن تغییر در تمام بخش ها به خصوص مدل ارائه خدمت، اصلی ترین شرط بقای سازمان است و اولین گام ما باید معرفی و فروش محصولات بازاریابی داخلی باشد.

حسین زاده با تاکید بر لزوم تغییرپذیری در دنیای امروز گفت: بانک ملی ایران امروزه در حوزه فناوری اطلاعات و پیشروی در زمینه تکنولوژی وضعیت خوبی دارد و مکمل کننده این شرایط برخورد خوب و روحیه خوب کارکنان در تعامل با مشتریان است.

مدیرعامل بانک ملی ایران رونمایی از سه محصول مهم و اثرگذار در رویداد ملی شو 3 را موفقیتی در نتیجه تلاش تمام کارکنان بانک برشمرد و گفت: این حرکت شروع شده در بانک، پایانی ندارد و همکاران باید با هدف خلق بهترین تجربه در خدمات مختلف بانکی از صبح امروز آماده ملی شو 4 باشند.

وی افزود همه پروژه ها در نوع خود بی نظیر و مهم هستند ولی نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در این پروژه ها و طرح ها اول بودن خیلی مهم است و حتی می توان گفت اول بودن از بهترین بودن هم بهتر است.

مدیرعامل در پایان گفت این دستاوردها نباید به هیچ عنوان ما را مغرور کند و باعث شود که از حرکت بایستیم بلکه نگاه ما باید همواره رو به جلو و به سمت دادن ایده های نو و جدید باشد تا بتوانیم همچنان حرف اول را در حوزه بانک و بانکداری بزنیم.

خاتونی نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت امروزه از اقتصاد دیجیتال به عنوان انقلاب چهارم صنعتی یاد می کنند و ما در این انقلاب نه تنها باید فرآیندها را تغییر بدهیم بلکه باید شیوه کار را نیز تغییر بدهیم و در این راه خلاقیت و نوآوری لازم است.

وی افزود ما باید با مطالعه در جهت به روز کردن اطلاعات خود تلاش کنیم و سعی در ایجاد تغییرات داشته باشیم چرا که تغییر عامل اصلی بقای ما است و اگر فکرمان را تغییر ندهیم قطعا حذف خواهیم شد و به یاد داشته باشیم که این تغییرات باید مستمر و دائمی باشند.

عضو هیات مدیره بانک در پایان گفت باید حرکت ها و گفتمان ها به یک نتیجه برسد و آن نتیجه این باشد که به خیر و صلاح مملکت بینجامد.

اکبری وند نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش همکاران روابط عمومی، پیشتازان و IT در جهت تشویق استفاده از اپلیکیشن 60 اظهار داشت در مدتی کمتر از یک ماه نصب این اپلیکیشن از حدود 200 هزار به 2 میلیون و 800 هزار رسیده است و این مهم ممکن نبود مگر با پشتکار و تلاش شبانه روزی همکاران حوزه های مربوطه.

وی در پایان با اشاره به دست آوردها و محصولات جدید بانک ابراز داشت ما متولیان فروش و عرضه درست محصولات در بانک بوده و موظفیم با معرفی محصولات گام های هوشمندانه و علمی در راستای عرضه درست محصولات به جامعه وایجاد فرهنگ استفاده از آن برداریم.

اکبری وند اشاره کرد تمامی زحمات انجام شده در مسیر تولید محصولات با اقدامات بخش های متولی اطلاع رسانی و فروش کامل می شود و کارشناسان حاضر در این جلسه 3 رکن اصلی کامل کننده چرخه درست محصول هستند.

گفتنی است در این مراسم کارشناسان و مسئولان در سه پنل تخصصی جداگانه به تشریح آخرین دستاوردها و محصولات بانک در بخش های کانون جوانه های روابط عمومی با محصول هپ، آسان پرداخت با محصول نشان و شرکت داده ورزی سداد همراه بام و همچنین چگونگی گسترش استفاده از این محصولات در سطح کشور پرداختند و به سوالات حاضران در زمینه های مربوطه پاسخ گفتند.
نظرات بینندگان