arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸

ارسال کمک نقدی بهزیستی استان مرکزی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از ارسال کمک نقدی 100 میلیون ریالی به مناطق سیل زده استان سیستان وبلوچستان خبر داد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از ارسال کمک نقدی 100 میلیون ریالی به مناطق سیل زده استان سیستان وبلوچستان خبر داد .

زهرا امینی  افزود: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در پی حادثه سیل در استان سیستان و بلوچستان مبلغ 100 میلیون ریال از بهزیستی استان مرکزی به حساب سیل زدگان واریز شد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر یاری رساندن بیشتر به سیل زدگان و جلوگیری از وقوع خسارت‌های بیشتر، بهزیستی استان به دنبال تهیه اقلام مورد نیاز مردم مناطق حادثه دیده با همکاری کلیه ادارات بهزیستی شهرستان‌هاست.

امینی بیان کرد: این اداره کل در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران برای ارسال به بهزیستی سیستان و بلوچستان و توزیع عادلانه و هماهنگ آن بین جامعه هدف بهزیستی که از سیل و بارندگی‌های اخیر دچار حادثه و خسارت شده‌اند، است.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین خیرین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کرده یا با شماره تماس 32231200 تماس بگیرند.

امینی یادآور شد: شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان 4151034541510242 به نام بهزیستی استان مرکزی وشماره کارت مجازی 6367957075054093 جهت واریز وجه از طریق خودپرداز و همچنین ادارات بهزیستی سراسر استان پذیرای کمک‌های مردم استان است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان