arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر ویروس کرونا بر محصولات اپل تا همکاری هواوی و انگلیس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها بسیاری از خبرها در سایه ویروس کرونا قرار دارد. ویروسی سنگین و خطرناک که جان دهها تن را نیز گرفته است. اما فارغ از حواشی مرتبط با سلامتی این ویروس به نظر می رسد این ویروس روی محصولات دنیای فناوری نیز سایه ای سنگین افکنده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشیP30  هواوی طی سال گذشته با قیمت پایه 1000 یورو وارد بازار شد ،گوشی وانیلا P30 نیز با 800 یورو وارد بازار شد، اکنون پیش بینی می شود قیمت های امسال پایین تر باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پرچمداران گلکسی S9 سامسونگ تقریباً دو سال پیش با Android 8 Oreo و Experience 9.0 سامسونگ معرفی شدند. از آن زمان ، هر دو دستگاه با اندروید 9 پای به جدیدترین One UI بروزرسانی شدند و اکنون کاربران با ساخت پایدار رسمی اندروید 10 در کنار One UI 2.0 ، به دومین نسخه بزرگ خود رسیده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت انگلیس پس از کش و قوسهای فراوان بالاخره تصمیم نهایی خود را برای همکاری با چین گرفت و قرار است وظیفه توسعه شبکه های 5G انگلیس بر عهده چینی ها باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده اند قرار است دو گوشی جدید سامسونگ به زودی منتشر شوند. درواقع این اطلاعات نشان می دهند که گوشی گلکسی z flip در تاریخ 14فوریه برابر با 25 بهمن با قیمت 1400 دلار  و گوشی اس 20 اولترا در اسفند ماه با قیمت 1300 دلار به بازار عرضه خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان