arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید هواوی تا تلفنهای تاشو سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپل واچ شما می تواند صدا را ذخیره کند تا بتوانید موسیقی و پادکست های مورد علاقه خود را بدون آیفون پخش کنید. بنابراین می توانید بدون نیاز به استفاده از آیفون خود به آهنگ های مورد علاقه خود گوش فرا دهید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت هواوی اعلام کرده است که گوشی هوشمند جدیدی به نام نوا 7i را در تاریخ 25 بهمن برابر با 14 فوریه در مالزی به بازار عرضه خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس برخی گزارش های جدید از شرکت سامسونگ، این شرکت کره ای اعلام کرده که به زودی شاهد تلفنهای تاشو بیشتری از شرکت سامسونگ خواهیم بود که برای سالهای آتی برنامه ریزی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

براساس آخرین گزارش ها ، HMD Global راه اندازی گوشی هوشمند پرچمدار بعدی نوکیا را به تعویق انداخت تا شانس بهتری برای رقابت در بازار 2020 داشته باشد. این بدان معناست که شرکت مذکور وقت زیادی را صرف طراحی تراشه اسنپدراگون 865 خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها شرکت های فعال در حوزه محصولات هوشمند در رقابتی آشکار با یکدیگر قرار دارند. درواقع هر یک از این شرکت ها می کوشند محصولات خود را سریعتر وارد بازار کنند. در این رقابت، گجت های پوشیدنی جایگاهی خاص دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان