arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

بیانیه نیروی انتظامی به مناسبت آغاز دهه فجر

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، 12 بهمن ماه (آغاز دهه فجر)، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، 12 بهمن ماه (آغاز دهه فجر)، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت.

 پایگاه خبری پلیس، در متن این بیانیه آمده است؛

12 بهمن ماه سال 1357 سالروز استقبال ملتی غیور از پیشوای فرهیخته و خردمندی است که پس از 15 سال تبعید به میهن عزیزمان ایران اسلامی بازگشت؛ رهبری مقتدر که نگاه و کلام نافذش لرزه براندام دشمنان می انداخت و با آن کلام قدرتمند و با مجاهدت های ملت بزرگ ایران و همچنین مردمی یکپارچه و مصمم سبب شکستن هیمنه اهریمنی، ابر قدرت های پوشالی و رژیم شاهنشاهی شد؛ به گونه ای که تا به امروز ملت شهیدپرور ایران اسلامی آزادانه و سرافراز و به دور از هر گونه وابستگی و استعمار چنان قدرتمند در برابر هجمه های دشمنان ایستاده، که فرصت هرگونه تعرض و یا نگاه چپ دشمن به این مرز و بوم را از آنان سلب کرده است.

ایام الله دهه فجر تجلی شکوهمند یک حماسه جاوید و ماندگار و مظهر تجلی نور در ظلمت و همچنین یادآور بصیرت و بشارت به مردمی است که با ایستادگی در برابر اقدامات مذبوحانه دشمن و شکست آنان توانستند فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی را آغاز کنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر به ملت شریف ایران خصوصا خانواده های معزز شهدا و ایثارگران که نقش بی بدیلی در سربلندی ایران عزیزمان داشته و دارند، تاکید کرد: ان شاء الله با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و به برکت خون شهدا و با ایمان، اعتقاد و اراده راستین بتوانیم آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را در راستای سربلندی این مرز و بوم بیش از گذشته محقق کنیم.

نظرات بینندگان