arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

آذرمنصوری: ارائه نکردن لیست، راهبرد فعلی اصلاح‌طلبان است

دبیر شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه راهبرد ما فعلا عدم ارائه لیست است، تاکید کرد: چنانچه در حوزه‌های انتخابیه چهره شاخص اصلاح‌طلب داشته باشیم آنرا اعلام می‌کنیم در غیراینصورت داوطلبی را معرفی نمی‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«آذر منصوری» روز یکشنبه درباره تاثیر تاییدصلاحیت حدود ۲ هزارنفر از داوطلبان در آخرین بررسی شورای نگهبان بر کیفیت مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات، گفت: اصلاح‌طلبان هنگام نام‌نویسی انتخابات مجلس برای همه نیروهای خود در سراسر کشور فراخوان داد و از همه برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد. باتوجه به راهبرد مصوب اصلاح‌طلبان، باید بررسی کنیم که چند نفر از ردصلاحیت‌شدگان به انتخابات برمی‌گردند و چه تعداد از نیروهای شاخص ما حضور دارند.

دبیر شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اگر تغییر معناداری نسبت قبل اتفاق نیافتاده باشد، در راهبرد مصوب و اعلام شده اصلاح طلبان هم تغییری ایجاد نمی‌شود، خاطرنشان کرد: راهبرد ما فعلا عدم ارائه لیست است که در همان موج اولیه ردصلاحیت‌ها اعلام کردیم. چنانچه در حوزه‌های انتخابیه چهره شاخص اصلاح‌طلب داشته باشیم آنرا می‌کنیم در غیراینصورت داوطلبی را معرفی نمی‌کنیم.

منصوری افزود: اطلاعاتی که به ما رسیده حاکی از آن است که تغییر ملموسی در وضعیت ردصلاحیت شدگان ایجاد نشده است؛ اما همچنان آخرین وضعیت داوطلبان اصلاح‌طلب حوزه‌های انتخابیه تهران و سراسر کشور پیگیری می‌کنیم.

قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، اظهار کرد: تا آخرین تغییرات منتظر می‌مانیم و بعد از بررسی شرایط، در نخستین جلسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان آخرین راهبرد را اعلام می‌کنیم.

احضار پروانه سلحشوری نقض قانون است

منصوری در ادامه به احضار «پروانه سلحشوری» عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه اشاره کرد و افزود: طبق اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی، نمایندگان در طول دوره نمایندگی از درجه‌ای از مصونیت برخوردارند که بتوانند به وظایف خود عمل کنند، بنابراین احضار خانم سلحشوری نقض قانون است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم این نوع برخوردها عملا بر فضای انتخابات تاثیر منفی خواهد گذاشت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان