arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

کشف ۲۱۵ کیلو حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک و کشف ۱۰۱ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش و ۱۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک و کشف ۱۰۱ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش و ۱۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیم هایی از ماموران عملیات پایگاه های هفتم و هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی توسط ماموران مشخص شد متهم پس از تهیه مواد مخدر قصد دارد آن ها را در مخفیگاهش در شهرستان جیرفت استان کرمان پنهان و در فرصت مناسب به شهر تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، گفت: با اخذ نیابت قضائی دو تیم از ماموران به استان کرمان اعزام شدند.

وی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان مخفیگاه متهم در شهرستان جیرفت شناسایی و در یک عملیات ضربتی قاچاقچی مواد مخدر را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل ۱۰۱ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش و ۱۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی با اشاره به اینکه متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اقرار کرد، گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

نظرات بینندگان