arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ابراز همدردی آیت‌الله محقق داماد، صفایی، ضیایی بیگدلی، عباس کریمی و شریعت باقری با دکتر جعفری لنگرودی به خاطر درگذشت همسر او / رئیس مرکز پژوهشی دانشنامه‌های حقوقی علامه پیام های همدردی را ابلاغ کرد

در پی درگذشت همسر استاد جعفری لنگرودی شب گذشته محمد درویش‌زاده رئیس مرکز پژوهشی دانشنامه‌های حقوقی علامه با استاد دکتر جعفری لنگرودی تلفنی مذاکره و مراتب تسلیت و همدردی خود را به ایشان اظهار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی درگذشت همسر استاد دکتر جعفری لنگرودی شب گذشته محمد درویش‌زاده رئیس مرکز پژوهشی دانشنامه‌های حقوقی علامه با استاد دکتر جعفری لنگرودی تلفنی مذاکره و مراتب تسلیت و همدردی خود را به ایشان اظهار کرد.

گفتنی است آیت‌الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد، دکتر سید حسین صفایی، دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی، دکتر عباس کریمی، دکتر محمد جواد شریعت باقری طی پیام‌های جداگانه ای مراتب تسلیت خود را به استاد دکتر جعفری لنگرودی اعلام و ابراز همدردی کردند. رئیس مرکز پژوهشی دانشنامه‌های علامه با ابلاغ پیام همدردی اساتید مزبور به استاد دکتر لنگرودی برای آن مرحومه علو درجات و برای استاد صبر و ارج از درگاه باری تعالی آرزو کرد.

استاد دکتر جعفری لنگرودی ضمن تشکر از اساتید محترمی که با ارسال پیام مراتب همدردی خودشان را ابلاغ کردند از آقای درویش‌زاده خواستند که نیابتاً مراتب سپاس و تشکر ایشان را به اساتید مزبور و همه دوستداران ابلاغ کنند. دکتر جعفری لنگرودی در این مذاکره ضمن ابراز تسلیم و رضایت به قضای الهی از دوستدارانشان تقاضا داشتند که برای بهبود شرایط جسمی و روحی ایشان دعا کنند تا بتوانند پژوهش های قرآنی که در دست دارند را به انجام برسانند.

به همین منظور مراتب رسانه‌ای و از همه دوستداران ایشان تقاضا می‌شود که برای بهبود شرایط روحی و جسمی ایشان دعا کنند.

لازم به ذکر است که همایش ملی تجلیل از مقام علمی استاد دکتر جعفری لنگرودی در 29 آبان سال جاری به همت مرکز پژوهشی دانشنامه های حقوقی علامه، انجمن حقوق شناسی، انتشارات گنج دانش و 30 انجمن علمی، دانشکده و مراکز علمی با دبیری علمی استاد دکتر سید حسین صفایی در دانشگاه تهران برگزار شد و شادروان خانم جوادی به نیابت از استاد دکتر جعفری لنگرودی در این همایش حضور یافتند.

نظرات بینندگان