arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

دنیزلی: پرسپولیس در لیگ قهرمانان متحول می‌شود/نگران خط دفاع هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت خط دفاعی تیمش گفت: به هواداران اطمینان می‌دهم که نگران وضعیت پرسپولیس نباشند، در لیگ قهرمانان از نظر نوع بازی و ترکیب نفراتی که در زمین قرار می‌گیرند با لیگ برتر تفاوت خواهیم داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی عصر امروز در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و پرسپولیس که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و با تساوی دو بر دو به اتمام رسید، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتند.

وی ادامه داد: ما بعد از اینکه از صبا عقب افتادیم سعی کردیم گل خورده را جبران کنیم و اینکه از طریق پنالتی به گل رسیدیم مهم نیست، مهم این است که گل تساوی را به ثمر رساندیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: صبا بازی خوبی به نمایش گذاشت و این تیم بازی به مراتب بهتری از پیش بینی من انجام داد.

وی اظهار داشت: تفکر من از صبا به بازی این تیم در برابر فولاد باز می‌گشت، ولی صبا در این دیدار بازی قابل قبولی ارائه کرد.

 

*زمین مسابقه کیفیت نداشت

دنیزلی بیان داشت: نکته منفی این دیدار زمین بازی بود که هم برای ما و هم برای صبا مشکل آفرین شد، دو تیم بازیکنان تکنیکی و پا به توپی داشتند که اگر شرایط زمین بهتر بودن فوتبالی بهتر را شاهد بودیم.

وی در خصوص تصمیمات مظفری زاده قاضی این دیدار افزود: درباره داوری هیچ وقت صحبت نمی‌کنم، داور چه اشتباه و چه درست قضاوت خود را انجام داده است، اگر بازنده هم بودم درباره داوری حرفی نمی‌زدم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور مهدوی کیا در پست غیر تخصصی گفت: همه بازیکنان در جایی بازی می‌کنند که سرمربی از آنها بخواهد و ما نیز از مهدوی کیا در پستی که نیاز داشتیم استفاده کردیم.

 

*به محمد نوری در لیگ قهرمانان نیاز داریم

وی درباره عدم حضور محمد نوری در این دیدار تاکید کرد: به خاطر مصدومیت جزئی که نوری داشت صلاح دیدیم که بازی نکند و ما به این بازیکن برای لیگ قهرمانان نیاز داریم.

دنیزلی در خصوص خط دفاعی متزلزل تمیش اذعان داشت: نگران خط دفاعی هستم، قبل از بازی هم می‌دانستم که صبا ما را آزار می‌دهد و همین اتفاق هم افتاد و دوبار به ما گل زدند.

وی ادامه داد: البته به هواداران اطمینان می‌دهم که نگران وضعیت پرسپولیس نباشند، در لیگ قهرمانان از نظر نوع بازی و ترکیب نفراتی که در زمین قرار می‌گیرند با لیگ برتر تفاوت خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: سه هفته به لیگ قهرمانان فرصت داریم و بازی‌های دشواری در پیش است و پرسپولیس با تمرکز بیشتری در لیگ قهرمانان حضور می‌یابد.
نظرات بینندگان