arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

انتقاد تند رحيمي از کي‌روش

مدير عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از نحوه خط خوردن محسن بنگر و سيد مهدي سيد صالحي از تيم ملي به شدت انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ‌عليرضا رحيمي در گفت‌وگو با سايت باشگاه سپاهان با اعلام اين مطلب گفت: ما به انتخاب مربيان تيم ملي احترام مي‌گذاريم اما سئوال من اين است که در کجاي دنيا بازيکني يکشنبه به تيم ملي دعوت مي‌شود و چهارشنبه همان هفته خط مي‌خورد. بدون اينکه حضوري در اردوي تيم ملي داشته باشد و ارزيابي از وي شده باشد. در اين‌باره کارشناسان و مردم قضاوت کنند.

وي افزود: تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در حال حاضر صدرنشين رقابت هاي ليگ برتر است و بازي هفته بيست و ششم خود را که حد فاصل دعوت و خط خوردن دو تن از بازيکنانش به تيم ملي بود را نيز با پيروزي و شايستگي پشت سر گذاشت، بنابراين خط خوردن بنگر و سيد صالحي از تيم ملي بدون اينکه در اردوي تيم ملي حاضر شوند از ديدگاه ما بي احترامي به باشگاه و اين بازيکنان است. اين نوع رفتار با بازيکنان ساير تيم‌ها هم نکوهيده و درست نيست.

مدير عامل باشگاه سپاهان همچنين اظهار داشت: بازيکنان متعددي از سپاهان شايستگي حضور در تيم ملي را دارند و مي‌توانند براي تيم ملي کشورشان تاثير گذار و مثمر ثمر باشند. مطمئن باشيد چه آناني که به تيم ملي دعوت نشدند و چه بازيکناني که به ناحق و در شکلي عجيب از تيم ملي خط خوردند همچنان شايستگي‌هاي خود را در زمين نشان مي‌دهند و خواهيد ديد که عدم دعوت و خط خوردن از تيم ملي در روحيه آنان براي تداوم به نمايش گذاشتن بزرگي‌ها و توانمندي‌هايشان تاثيري نمي‌گذارد.

رحيمي در پايان گفت: هر چند به نوع خط خوردن بازيکنان مان شديدا اعتراض داريم اما باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنان آمادگي خود را براي همکاري با تيم‌هاي ملي در همه رده‌ها اعلام مي‌دارد.
نظرات بینندگان