arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

جاده هراز بازگشایی شد

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز که ساعاتی قبل به دلیل بارش شدید برف و کولاک شدید مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز که ساعاتی قبل به دلیل بارش شدید برف و کولاک شدید مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شده است.

سرهنگ سیاوش محبی در گفت وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر تردد در جاده هراز و فیروزکوه جریان دارد و خودروهای برف روب از شب گذشته برای بازگشایی مسیرهای برفی در حال فعالیت هستند.

وی در عین حال از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، زنجیر چرخ ، تجهیزات زمستانی، پوشاک گرم و غذا را حین عبور از مسیرهای کوهستانی و محور هراز به همراه داشته باشند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: خودروهای سواری در محور هراز تردد دارند اما از ورود خودروهای سنگین به این مسیر جلوگیری می‌شود.

محبی گفت: با توجه به کاهش دما و بارش شدید برف، تمام دستگاه‌های خدماتی و امدادی در آماده باش کامل هستند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به محدودیت تردد در روز جمعه ۲۵ بهمن، اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۵ بهمن جاری الی ۲ بامداد روز بعد(شنبه) از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۵ الی ۲ بامداد محدوده آب اسک به رودهن (محدوده مشا)یکطرفه خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظرات بینندگان