arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

کاش فوتبال هم احمد نجفی داشت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: احمد نجفی بازیگر نام آشنای سینما را خیلی ها می شناسند. کارگاه علوی٬ تلویزیون ، مجری صندلی داغ و ایفاگر بسیاری از نقش ها طی چهار دهه اخیر.

این مرد چشم رنگی بلند قامت چند سال پیش و در اعتراض به نا کار آمدی مدیران صنف سینما اقدام به گل گرفتن درب خانه سینما کرد. او کاری را کرد که شاید اهالی فوتبال خیلی وقت پیش باید در قبال فدراسیون انجام می دادند.

فوتبال به عنوان گیرا ترین عنصر اجتماع و محبوب ترین رشته ورزشی سالهاست به دست افرادی اداره می شود که از پس امتحان خود موفق بیرون نیامده اند. مدیرانی همچون کفاشیان ، تاج ، بهاروند ، ساکت و ... با همراهی فتاحی ، حسن زاده ، تورک ، شیرازی و ... طی کمتر از ده سال بلایی بر سر این رشته آوردند که دیگر دل و دماغی برای هوادارانش نمانده است. این روزها هیچ کس دوست ندارد راجع فوتبال حرف بزند. حتی تیفوسی های دو آتشه سرخآبی هم حوصله بحث و کری خوانی با هم ندارند. تیم ملی کاملا فراموش شده و تیم های محبوب استقلال و پرسپولیس با هزاران مشکل و معضل دست در گریبان هستند. کیروش را جان به لب کرده و فراری دادند تا به مربی متوسط و بدون کارنامه ای به اسم ویلموتس برسند و هم او بلای جانشان شده و یک تنه مشغول خانه خراب کردن ارکان فوتبال ما شده است! در عقد قرارداد با او دقت لازم صورت نگرفته و بند هایی در آن گنجانده شده تا این مربی بلژیکی بتواند پوست فوتبال ما را بکند!

از او و شکایتش به فیفا که بگذریم به حرکت نابخردانه و پوپولیستی فدراسیون نشین ها می رسیم. به روزی که نوبت بازی با اسامی فرا رسید. هر روز نام مربیان مختلف به میان آمد و قرار بود مربی داخلی باشد اما به یکباره اسمی از جعبه مارگیری حضرات بیرون آمد که همگان چهارشاخ و مدهوش در چرایی این انتخاب حیران ماندیم! اسکوچیچ سرمربی سابق نفت آبادان حالا با رقمی بسیار بالاتر از قرار داد قبلی با تیم لیگ برتری، سکان دار هدایت تیم ملی ما شده است! او باید راه کارلوس کیروش را ادامه دهد و این تصمیم هیچ توجیهی ندارد! گویا آنها که برای فوتبال ما تعیین تکلیف می کنند صرفا قصد دهن کجی داشته اند! آیا حق این فوتبال نیست که درِ فدراسیونش را گل بگیرند؟!

نظرات بینندگان