arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

نوبخت: هنوز برق ۷۴ هزار مشترک در گیلان قطع است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه تلاش ها همچنان برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف ادامه دارد، گفت: در حال حاضر برق ۷۴ هزار مشترک در گیلان قطع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نوبخت: هنوز برق ۷۴ هزار مشترک در گیلان قطع استمحمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در حاشیه جلسه ستاد بحران درجمع خبرنگاران استان در رشت با اشاره به وضعیت راهها، آب و برق مردم گیلان اظهار کرد: از یک میلیون و ۴۶۲ هزار مشترک برق ۷۴ هزار خانوار هنوز فاقد برق هستند.

وی ادامه داد: همچنین از ۷۰۰ هزار خانوار شهری، دو هزار خانوار فاقد آب آشامیدنی و از ۳۲۰ هزار مشترک روستایی ۴۴ هزار مشترک فاقد آب هستند.

معاون رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم تسریع برای رفع مشکلات مردم استان بیان کرد : تمامی تلاش ها بر این است تا پایان امروز و ساعات اولیه فردا وضعیت در حوزه آب و برق به شرایط عادی برگردد.

وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکل راهها برای خدمت رسانی بهتر به مردم تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های استان و استان های معین و همجوار، به طور نسبی همه راههای اصلی باز شده و تلاش برای باز شدن راههای روستایی ادامه دارد.

نوبخت با بیان اینکه بیشتر مشکلات ایجاد شده در حوزه آب و برق متاثر از انسداد راهها بوده است، گفت: در تلاشیم هر چه سریعتر مشکلات برطرف شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان