arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

بازداشت یک زن به خاطر پرتاب سیب گندیده به سوی نتانیاهو

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند؛ پلیس اسرائیل یک زن را به خاطر پرتاب سیب گندیده به سمت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم دستگیر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند؛ پلیس اسرائیل یک زن را به خاطر پرتاب سیب گندیده به سمت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تجمع انتخاباتی حزب لیکود در شهر «نتانیا» حضور یافته بود که یک زن بیست و پنج ساله به سمت او سیب پرتاب کرد.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی این زن را بازداشت کرده و تحقیقات در این باره در جریان است.

هنوز هویت این زن و هدف وی از انجام این عمل مشخص نشده است.

سومین انتخابات پارلمانی اسرائیل بعد از شکست در تشکیل کابینه از سوی احزاب پیروز در دو انتخابات قبل، در اسفندماه برگزار می شود.

در انتخابات گذشته کنست که ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) برگزار شد، حزب آبی- سفید ۳۳ کرسی، لیکود ۳۲ و حزب «اسرائیل خانه ما» هشت کرسی را به دست آوردند.

با انحلال کنست، سومین انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی در طول یک سال، ۲ مارس ۲۰۲۰ (دوازدهم اسفند ۱۳۹۸) برگزار می‌شود.

اوضاع سیاسی بیش از یک سال است که در سرزمین‌های اشغالی آشفته است و پس از ۲ دور انتخابات پارلمانی در اسرائیل دولت نتانیاهو همچنان به عنوان دولت موقت تا برگزاری انتخابات کنست در ماه مارس عهده دار پیش‌برد امور این رژیم است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان