arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

آزمایش اتمی اسرائیل در صحرای النقب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رژیم صهیونیستی که با دهن کجی به قوانین جهانی، معاهده منع اشاعه اتمی را امضا نکرده و بازرسان آژانس را نیز نمی پذیرد، آزمایش اتمی جدیدی را انجام داده است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، یک منبع دولتی آگاه اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی به برخی جهت های بین المللی اعلام کرده که می خواهد سلاح های دقیقی را آزمایش کند تا بتواند از آنها در هر درگیری احتمالی در آینده استفاده  نماید.

بر اساس اطلاعاتی که برخی منابع از این آزمایش ها و محتوای آن به دست آورده اند، سلاح های صهیونیستی که در این آزمایش ها مورد استفاده قرار گرفته است، شامل بمب های اتمی تاکتیکی است که برای اولین بار مورد آزمایش قرار گرفته اند و می توانند روی هواپیمای بدون سرنشین نیز سوار شده یا از طریق موشک های دوربرد به صورت کلاهک اتمی شلیک شوند.

بر اساس این گزارش، این آزمایش اتمی در صحرای النقب صورت گرفته و قدرت آن به حدی بوده که برخی شهرهای اردن را نیز به صورت ملموسی لرزانده است.

برخی از این منابع مدعی شده اند که این آزمایش اتمی رژیم صهیونیستی در راستای افزایش تهدیدات این رژیم در مورد حمله احتمالی به ایران است، البته کارشناسان مسایل بین المللی ونظامی با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر در شرایطی نیست که بتواند جنگ تازه ای را آغاز کند، این تهدیدات را ناشی از سیاست فرار رو به جلویی میدانند که با افزایش تنش های پیرامونی رژیم صهیونیستی، تل آویو آن را در دستور کار خود قرار داده است.

رژیم صهیونیستی با داشتن بیش از 200 کلاهک اتمی، معاهده منع اشاعه هسته ای را امضا نکرده و به بازرسان آژانس نیز اجازه بازدید از تاسیاست هسته ای خود را نمی دهد.
نظرات بینندگان