arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعطیلی یکی از کارخانه های سامسونگ زیر فشار ویروس کرونا تا نکته عجیب و جدید اندروید 11

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد ویروس کرونا راه فراری برای هیچ طیف و گروهی باقی نگذاشته است و فعالان هر حوزه ای را به سرعت هدف قرار می دهد. هم اکنون نوبت به کارخانه سامسونگ در کره جنوبی رسیده است که قربانی این ویروس شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به گفته مروان السلیمانی ، وزیر حج و زیارت عربستان سعودی، فناوری های هوشمند برای کمک به زائران در همه مراحل سفر زیارتی آنان در عربستان سعودی اتخاذ می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پیش سفارشات گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ طی هفته گذشته اعلام شد و روز گذشته پیش سفارشات وارد هند شد. دیروز نیز این گوشی وارد هند شد. ورودی که بسیار باشکوه بود و باعث شد این تلفن هوشمند در عرض چند دقیقه ناموجود شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد اندروید 11 با یک تغییر اساسی نسبت به نسخه های پیشین رو به رو شده است. هنوز مشخص نیست این تغییر عمدی بوده یا صرفا حاصل یک اشکال داخلی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هوشمندMoen یک محصول کاربردی برای ساختمان های پر جمعیت یا اماکنی است که لوله کشی آب ضعیفی دارند. این سیستم هوشمند می توان با سرعتی غیرقابل پیشبینی وضعیت ایرادهای سیستم نشتی آب را ردیابی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان