arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

مهدهای کودک استان تهران تعطیل شد

سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: تمام مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی استان تهران امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) تعطیل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: تمام مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی استان تهران امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) تعطیل است.

براساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، مراکز روزانه توانبخشی استان تهران به منظور آمادگی و پیشگیری از شیوع کروناویروس تعطیل هستند.

همچنین مسعود آسیما مدیرکل روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور در مطلبی در توئیتر خود نوشت: بر اساس تصمیم سازمان بهزیستی تعطیلی مهدهای کودک تابعی از تعطیلی مقاطع ابتدایی مدارس خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر اساس این تصمیم، اطلاعات تکمیلی در خصوص تعطیلی مهدهای کودک توسط مدیر کل بهزیستی هر استان و با هماهنگی با دانشگاه های علوم پزشکی استان به طور جداگانه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اکنون بیش از ۱۵ هزار مهدکودک شامل هفت هزار و ۵۰۰ روستامهد و مهدحاشیه ای در کشور فعالیت دارد.

ویروس کرونا از دی ماه گذشته تا کنون بیش از دو هزار قربانی گرفته است. تقریبا تمامی جانباختگان از چین، ‌کشوری که ویروس از آنجا شیوع پیدا کرد، هستند. چهار نفر نیز در ایران بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌ اند. ایران بعد از چین دومین آمار فوتی کرونا در جهان را دارد.
بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۲۳۳ تن را گرفته است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته(شنبه) گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به پنح نفر رسید.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان