arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۶۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

نماینده قم: تست کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مثبت اعلام شد

بر اساس تویئت امیرآبادی، نماینده قم تست کرونای دکتر قدیر مثبت اعلام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بنابر توصیه پزشکان به دلیل ارتباط زیاد با بیماران کرونایی و سرکشی به احوالات آنها به قرنطینه می‌رود.

بر اساس اطلاعیه علوم پزشکی قم، از آنجایی که دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در طی روزهای گذشته در تماس مکرر با بیماران مبتلا به کرونا بوده است، بنا بر توصیه پزشکان باید مدتی در قرنطینه تحت نظر قرار گیرند.

در همین راستا طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر علی ابرازه به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است: "با احترام با توجه به شیوع بیماری تنفسی ویروسی کرونا در استان و نیاز به همکاری همه جانبه جهت پیشگیری و کنترل این بیماری، نظر به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «قائم مقام اینجانب در مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری ویروسی کرونا» منصوب می شوید تا با استفاده از تجربیات و سوابق ارزنده در چارچوب شرایط و وضعیت اضطراری جاری انجام وظیفه نمایید."

بر اساس تویئت امیرآبادی، نماینده قم تست کرونای دکتر قدیر مثبت اعلام شده است.

احمد امیرآبادی فراهانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«آقای رئیس جمهور گفتند فرمانده عملیات علیه کرونا وزیر بهداشت است. خب مرکز کرونا گفتید قم است چرا فرمانده به قم نمیاد ضمن این که آزمایش رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم که مثبت اعلام شده یعنی ما فرمانده گردانمان هم مجروح شده و فرمانده نداریم.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
1
9
اگر فرمان رئيس جمهور و نماينده ايشان در اين كارزار(وزير بهداشت) مطاع بود كه بايد قم قرنطينه مي شد ، نه اينكه مانع قرنطينه بشيد ، بعد طلبكار هم باشيد . محلي كه منبع بيماري بوده بايد در اولين مورد مشكوك ( بعد از تائيد ) سريعا قرنطينه مي شد . حالا همه ايران به دليل مسافراني كه به قم داشتن در معرض واگير هستند . اين طور نيست جناب نماينده؟؟
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
همین آقای نماینده کجاست؟ پرستاری از بیمار که کاری نداره همت کنه بره قم در بیمارستان در ورودی بیمارستان یا جایی کار کنه. چی فکر کردن ملت عوض شدن دیگه بازی تمام شده
مجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
شما که از فرمانده کل و فرمانده گردان نام می برید اما از این فرماندهان وحرفهایشان اطاعت نمی کنید وآماری غیر از آنان می دهید که موجب گسترش اضطراب بیشتر در جامعه می شوید که این یا برای مطرح کردن خود است و یا هر چه به نفع خود یا حزب و گروهتان باشد و ضایع کردن طرف مقابل به هر قیمتی باشد حتی بر خلاف منافع ملی
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
متاسفانه این نمایندگان مجلس خودخواه هستند و فقط خودسون و منافع خودشون میبیندد
واقعن اگه هر کسی هر جایی بمیره مسیول مرگشون همین افرادی هستند که نزاشتند قم قرنطینه بشه.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
1
آقای امیرآبادی طبق مصاحبه ای که انجام دادن اعلام کردن که از روز اول اعلام کردیم که قم باید قرنطینه بشه اما دولت قبول نکرد!
بروید یقه دولت را بگیرید.
نظرات بینندگان