arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

چهار مصدوم در آتش سوزی کارگاه مبل سازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت چهار تن در آتش سوزی کارگاه چوب‌بری و مبل سازی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت چهار تن در آتش سوزی کارگاه چوب‌بری و مبل سازی خبر داد.

سید جلال ملکی  اظهار کرد: ساعت ٠٧:۵۶ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه چوب‌بری و مبل سازی در محله مرتضی گرد به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که سه ایستگاه به همراه خودرو های پشتیبانی از جمله خودرو های تجهیزات تنفسی و تانکر های آب به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل وقوع حریق خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران بود و نیروها به عنوان نیروهای کمکی به محل اعزام شدند گفت: محل آتش سوزی سوله مسقفی به وسعت حدودا ۴٠٠ متر بود که یک نیم طبقه هم داخل آن تعبیه شده بود. این محل با سقف‌های شیروانی و غیر مقاوم پوشیده شده بود و مقدار زیادی چوب و چندین بشکه مایعات قابل اشتعال هم در آن ها وجود داشت که سرایت حریق به مایعات موجب گسترش آتش سوزی شده بود.

وی ادامه داد: زمانی که نیروها به محل رسیدند این سوله کاملا شعله ور و حریق در حال سرایت به اطراف بود. در لحظات اولیه چهار کارگر ایرانی که در این محل کار می‌کردند و دچار سوختگی هایی شده بودند از محل خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. گروه های دیگر نیز به طور همزمان مشغول خاموش کردن حریق شدند و از سرایت آن به سوله های مجاور جلوگیری کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، سه نفر کارگر نیز در یکی از سوله های مجاور که آتش در حال سرایت به آن بود محبوس شده بودند که آتش نشانان آن ها را نجات دادند. این افراد مورد مصدومیت نداشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون نیرو ها در حال طی کردن مراحل پایانی عملیات هستند گفت: در پایان محل تحویل عوامل انتظامی و مسئولان و مالکان داده و آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه های خود ترک می کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان