arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

اقدامات ایران خودرو براي پيشگيري از ابتلا به بيماري كرونا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه صنعتي ايران خودرو با ايجاد رويه اي يكپارچه و سازماندهي شده و با استفاده از ابزارهاي متعدد اطلاع‌رساني در تلاش براي پيشگيري از ورود كروناويروس به اين مجموعه صنعتي است.

به گزارش ايكوپرس؛ برمبناي اين گزارش، از دو هفته گذشته اقدامات متعددي از طريق ابزارهاي اطلاع رساني موجود در گروه صنعتي ايران خودرو در قالب، اطلاعيه، اينفوگرافي، موشن‌گرافي، ويدئو نسبت به آگاه‌سازي كاركنان درمورد نحوه پيشگيري از ابتلا به كرونا ويروس و راه هاي مقابله با آن صورت گرفته است.

محتواي اين پويش كه توسط كميته و ستاد بحران منابع انساني به تصويب رسيده، اطلاع رساني و آگاه سازي در سطح گروه صنعتي ايران خودرو است. جامعه هدف اين پويش، خانواده بزرگ ايران خودرو مشتمل بر كاركنان و اعضاي خانواده آنان است.

تهيه ماسك‌هاي فيلتردار و توزيع ميان پرسنل ايران خودرو، انجام بازديدهاي روزانه و ساعتي از تمامي اماكن مرتبط با بهداشت و سلامت كاركنان، حذف غذاهاي كبابي و ماست و قرار دادن مركبات در سبد غذايي كاركنان و ممانعت از حضور كاركنان داراي بيماري خاص نيز از ديگر اقدامات پيشگيرانه صورت گرفته است.

همچنين تيم هاي مجهز به ابزار ويژه كنترل دماي بدن، سلامت كاركنان را به صورت مستمر مورد پايش قرار مي دهند.

برمبناي اين گزارش، پيامك‌هاي آموزشي ارسال شده به تلفن همراه نيز بخشي از اقدامات صورت گرفته در راستاي آگاه سازي كاركنان است كه ارسال اين پيام ها همچنان ادامه دارد.

طبق تصميمات ستاد مديريت بحران ايران خودرو، علاوه بر قرار دادن استندهاي آموزشي در مبادي ورودي و خروجي شركت، متون چاپي آموزشي و اطلاعيه هاي مصور ميان كاركنان توزيع شده و موارد آموزشي در تابلوهاي اطلاع رساني نيز نصب شده است. در همين راستا، جلسات آموزشي متعددي نيز با نمايندگان كاركنان، مديران و روساي HSE در سطح گروه صنعتي ايران خودرو به منظور انتقال موارد آموزشي به كاركنان مجموعه برگزار شده است.

اين گزارش تاكيد مي كند، اقدامات ايران خودرو طبق پروتكل هاي اجرايي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي درحال اجرا و پيگيري است و تا كنترل كامل بيماري كرونا در سطح كشور ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان