arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ثبت نام تاکسی‌های اینترنتی در سامانه «سماس» / سهمیه ۳۰۰ لیتری برای هر ماه

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند.

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفتگو بافارس، درباره سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اظهار داشت: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در حمل و نقل عمومی چه خودرو و چه موتورسیکلت موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه سامانه اطلاعات سفر «سماس» وارد کنند.

وی بیان داشت: بر اساس این دستورالعمل تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه ثبت کنند و متناسب با پیمایشی که داشتند می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

ضامنی افزود: با راه‌اندازی این سامانه اقدامات به صورت سیستمی انجام می‌شود و دیگر زمان‌بر نخواهد بود و با ثبت پیمایش‌ها، استعلام‌های مورد نظر به صورت سیستمی انجام می‌شود و افراد می‌توانند سهمیه سوخت خود را در این حوزه دریافت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار داشت: بر اساس این سامانه خودرو‌های دوگانه‌سوز و تک‌سوز استعلام‌های لازم را دریافت می‌کنند و هر ماه سهمیه سوخت آن‌ها اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت وزارت نفت مدل جدیدی را ارائه کرد که آن هم پرداخت اعتباری مابه‌التفاوت قیمت پایه سوخت نسبت به آزاد بود و این اقدام برای اولین بار در کشور انجام می‌شود.

ضامنی بیان داشت: تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدارس و آژانس‌ها به این شکل سوخت خود را دریافت می‌کنند و بر اساس پیمایشی که داشتند، سهمیه سوخت به آن‌ها اختصاص می‌یابد. تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند بر اساس پیمایشی که داشتند تا سقف ۳۰۰ لیتر سوخت دریافت کنند. آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی هم ماهانه تا سقف ۲۰۰ لیتر می‌توانند از این سهمیه سوخت استفاده کنند.

وی یادآور شد: سرویس‌های مدارس هم بر اساس آنچه که اعلام شده بود ۱۲۰ لیتر سهمیه سوخت در طول هر ماه دارند و اگر خودرویی دوگانه‌سوز باشد ۶۰ درصد از این سهمیه اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اضافه کرد: در تاکسی‌های اینترنتی پیمایش آن‌ها متناسب با نرم‌افزار‌ها مشخص است و بر اساس همان پیمایش سهمیه سوخت‌آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
3
متأسفانه اسنپ حق ما راننده ها رو نمیده طبق پیمایش که میفرستن تمام حقمون واریز نمیکنن بحساب کمتر میریزن
نظرات بینندگان