arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۹۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

وزارت بهداشت: ملاقات بیماران در کلیه بیمارستان‌ها ممنوع شد

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرد که به علت شیوع ویروس کرونا، ملاقات بیماران در کلیه بیمارستان‌ها ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قاسم جان بابایی روز شنبه در این نامه خطاب به معاونان درمان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور نوشت: ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ مدیران، پرسنل و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه دانشگاه‌ها در خدمت رسانی به هموطنان در درمان و پیشگیری از بیماری کرونا، به منظور حفظ ایمنی بیماران و پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا در سطح جامعه، تا اطلاع ثانوی ملاقات همراهان و بستگان بیماران در کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه آن دانشگاه ممنوع است.

تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
واقعا ما کشور ... ها هستیم جناب حناچی با بوق و کرنا به ملاقات بیماران کرونایی می رود و انتظار دست مریزاد هم دارد
ملاقات با بیماران چه کرونایی چه غیر آن در حال حاضر به معنی به خطر انداختن جان دیگران و نابود کردن بیش از پیش کشور است
چرا دیگر از مسئولان انتقاد نمی کنید و مقاله نمی زنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
1
1
جناب انتخاب خاطرت هست که برای سوژه هایی مثل بازکردن بخیه یا عدم قبول استفاده از کارت حوان توسط پزشکان یا اعتراض به سریالهای هجو تلویزیون و فوت مرحوم کیا رستمی و ....چگونه جامعه پزشکی را آماج تهمتها و دشنامهای خود کردید؟ چرا اکنون که پزشکان دوشادوش همکاران پرستار و بهیار و ... خود کفن پوش اما با کمترین امکانات در مهلکه کرونا ایثار می کنند دریغ از کمترین توجه و قدرشناسی، در سکوت خبری به سر می برید؟ کاش که از سر خجالت و پشیمانی باشد و عبرتی برای آینده.
نظرات بینندگان