arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

لایو خبر - ۱۱ اسفند ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده وزیر بهداشت در گیلان: مردم رشت کرونا را جدی نگرفته اند/ در خانه بمانید
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۷

نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه گردش ویروس مرموز کرونا با ماندن در خانه قطع می شود، گفت: شاهد رفت و آمد عادی مردم در شهر رشت هستیم.

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر لغو شد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۷

با اعلام سازمان لیگ هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر و همچنین مسابقات لیگ های دسته یک، ۲ و سه لغو شد.

وزارت بهداشت: کنترل بیماری کرونا ویروس تا 3 هفته آینده مشروط به رفتارهای بهداشتی مردم است
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۶

رئیس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، کنترل بیماری کرونا ویروس تا سه هفته آینده را مشروط به رفتارهای بهداشتی مردم دانست.

روسیه: نمی‌توانیم امنیت هواپیماهای ترکیه بر فراز شمال سوریه را تضمین کنیم
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۶

وزارت دفاع روسیه شامگاه یکشنبه اعلام کرد پس از بسته اعلام شدن حریم هوایی ادلب توسط دولت سوریه، دیگر نمی‌تواند امنیت هواپیماهای ترکیه بر فراز شمال سوریه را تضمین کند.

چهارمین پهپاد ترکیه در ادلب سوریه سرنگون شد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۶

ارتش سوریه طبق وعده خود درباره مقابله با هر پرنده متخاصمی که وارد حریم هوایی شمال غرب سوریه شود، طی امروز چهارمین پهپاد ترکیه را در استان ادلب سرنگون کرد.

نماینده دماوند ابتلایش به کرونا را تکذیب کرد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۸

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی ابتلایش به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

آناتولی: ارتش ترکیه فرودگاه نظامی نیرب حلب را هدف قرار داد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۷

خبرگزاری آناتولی ترکیه روز یکشنبه مدعی شد که فرودگاه نظامی نیرب سوریه در ادب در پی هدف قرار گرفتن آن از سوی نیروهای ارتش ترکیه از سرویس دهی خارج شده است.

۱۳۵ نفر در گلستان مشکوک به کرونا هستند
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستانرامروز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: از همه بیماران مشکوک به کرونا در گلستان آزمایش گرفته شده که تاکنون ابتلای ۱۲ نفر قطعی اعلام شد و متاسفانه پنج نفر آنها فوت کردند.

نماینده دماوند ابتلایش به کرونا را تکذیب کرد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۷

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی ابتلایش به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

کرملین: تنها اردوغان و پوتین میتوانند بحران به وجود آمده میان دو کشور را حل کنند
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۶

سخنگوی رییس جمهوری روسیه دیدار آتی سران روسیه و ترکیه را دشوار خواند اما در عین حال گفت که تنها آنها هستند که می‌توانند بحران ایجاد شده میان دو طرف در خصوص ادلب را حل کنند.

تعداد فوتی‌های کرونا در استان سمنان به ۲ نفر رسید
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان فوت یک بیمار در سمنان بر اثر کرونا را تائید کرد در نتیجه تا شامگاه یکشنبه تعداد فوتی‌های این بیماری در استان به دو نفر افزایش یافته است.

سرنگونی ۶ پهپاد ترکیه توسط سوریه
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۶

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: یک منبع آگاه در وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۶ فروند پهپاد ترکیه را در آسمان منطقه کاهش تنش ادلب سرنگون کرده است.

ادغام یارانه نقدی و معیشتی منتفی شد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۵

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی از تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه 99 مجلس، برای تفکیکی ماندن یارانه معیشتی و یارانه نقدی، تمجید کرد.

پایگاه نظامی آمریکا در صلاح‌الدین عراق هدف موشک قرار گرفت
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۵

منابع عراقی یکشنبه شب از هدف قرار گرفتن یک پایگاه نظامی آمریکایی با موشک در استان صلاح الدین خبر دادند.

تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان مرکزی ۶۷ مورد است
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۴

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در این استان تا روز یکشنبه یازدهم اسفندماه سال جاری ۶۷ مورد گزارش شده است.

سیامند رحمان براثر ایست قلبی جان باخت
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳

سیامند رحمان، رکورددار وزنه برداری پارالمپیک و قهرمان دو دوره پارالمپیک و پنج دوره جهان بعلت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

خبر مهم وزیر بهداشت: برای نخستین بار در جهان، با ۳۰۰ هزار اکیپ مجهز در سراسر کشور از پس فردا به تک تک خانه‌ها مراجعه می‌کنیم؛ کرونا را ریشه کن می‌کنیم
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۲

سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: با 300 هزار اکیپ مجهز در سراسر کشور از پس فردا به تک تک خانه ها مراجعه و بیماری کرونا را ریشه کن می کنیم.

ترامپ: ایران بخواهد، برای مقابله با کرونا کمک خواهیم کرد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۳

دونالد ترامپ مدعی شد: آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا با تهران همکاری خواهد کرد، مشروط بر اینکه ایران درخواست کمک کند. او گفت: اگر ما بتوانیم در این مساله به ایرانی‌ها کمک کنیم، مطمئنا این کار را انجام خواهیم داد. تنها کاری که باید انجام شود این است که آنها از ما بخواهند تا به کشورشان کمک کنیم.

واکنش وزارت خارجه به توافق آمریکا و طالبان و تاکید بر ملاحظات کشورهای همسایه
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۱

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص توافق میان آمریکا و طالبان که دیروز در قطر امضا شد بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده: جمهوری اسلامی ایران معتقد است توافق صلح پایدار در افغانستان تنها از طریق گفتگوی بین الافغانی با مشارکت گروه های سیاسی آن کشور، از جمله طالبان و با در نظر گرفتن ملاحظات کشورهای همسایه افغانستان بدست خواهد آمد.

تعداد فوتی‌های کرونا ۵۴ نفر
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۰

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد قربانیان کرونا در سطح کشور به ۵۴ نفر افزایش یافته و همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از ۵۹۳ به ۹۸۷ نفر افزایش یافت. وی ادامه داد: تاکنون ۱۷۵ مورد بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان نیز در کشور داریم که عدد قابل توجهی است.

پیروزی جو بایدن در کارولینای جنوبی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۸

با توجه به شمارش حدود نیمی از آراء، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در رقابت درون حزبی دموکرات‌ها در ایالت کارولینای جنوبی با کسب بیش از ۵۰ درصد آراء پیروز شد. در مجموع، سناتور چپگرا برنی سندرز همچنان پیشتاز است. سندرز قبلا در دو ایالت نیوهمپشایر و نوادا اول شده است. او انتخابات آیووا را با اختلاف خیلی کم به پیت بوتجج واگذار کرد. نامزدها خود را برای "سه‌شنبه بزرگ" که در ۱۴ ایالت برگزار می‌شود، آماده می‌کنند. در این روز ۱۳۵۷ امتیاز انتخاباتی که تقریبا یک سوم کل امتیازات موجود است، تقسیم خواهد شد.  این همچنین اولین بار خواهد بود که نام مایک بلومبرگ، میلیاردر اهل نیویورک و شهردار سابق این شهر، روی برگه‌های رای ظاهر خواهد شد.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان