arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با وجود تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و الزامات احتیاطی به دلیل شرایط کنونی کشور، واحدالکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره گیری از ظرفیتهای منحصر به فرد در حوزه آموزش آنلاین و مجازی، بزرگترین چالش کدنویسی آنلاین کشور را با عنوان چکاوا برگزار کرد. در این مسابقه برنامه نویسی آنلاین نفرات بسیاری ثبت نام کرده و قریب به 400 نفر از منتخبین برنامه نویسی برجسته کشور به صورت همزمان حضور داشتند.

در این رویداد هیجان انگیز که در حوزه الگوریتمی برگزار شد و حدود چهارساعت به طول انجامید ، برنامه نویسان حرفه ای در گروههای مختلف سنی و از سراسر کشور توانستند براساس آشنایی با هر گونه زبان برنامه نویسی، مهارت خود را محک زده و با سایر برنامه نویسان به رقابت بپردازد.
 
لازم به ذکر است با توجه به سطح کیفی و کمی بالای این رویداد تصحیح پاسخ نامه های ارسالی شرکت کنندگان به صورت اتوماسیون و با استفاده از سامانه خودکار داوری پروژه ها صورت پذیرفت.

4 نفر برتر این رویداد بزرگ ضمن بهره مندی از چتر حمایت معنوی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رشد و ارتقا استعدادها در حوزه برنامه نویسی، به ترتیب 4، 3 و 2 میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین به 20 نفر برتر نیز ساعت هوشمند تعلق خواهد گرفت.

واحدالکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی این آمادگی را دارد تا در راستای تداوم و گسترش مباحث علمی و آموزشی در شرایط فعلی کشور تجربیات و امکانات خود را در اختیار موسسات، دانشگاه ها و مراکز آموزشی قرار دهد.
نظرات بینندگان