arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

اولين سيستم آموزش فني آنلاین كشور در سایپایدک راه اندازي شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اولين سيستم آموزش فني خودرو به صورت آنلاین در گروه خودروسازی سایپا راه اندازی و دوره های آموزشی تعمیرکاران و کارشناسان فنی شركت سايپا يدك به صورت آنلاین و غیرحضوری در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومي سايپا يدك، در ادامه اقدامات گروه خودروسازی سایپا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع افراد جهت آموزش حضوري، شركت سايپا يدك اقدام به برگزاري دوره آموزشي ويژه محصولات گروه سايپا براي تعميركاران و كارشناسان فني شبكه نمايندگي ها به صورت آنلاین كرده است.

از دیگر نتایج راه اندازی این سیستم، ارتقا كيفيت و اثربخشي دوره ها و كاهش هزينه هاي آموزش نمايندگي هاست

در نخستین کلاس های برگزار شده در اين دوره آموزش آنلاین، عيب يابي سيستم الكترونيكي خودروهاي ایکس100، ایکس200، كوئيك و ساينا آموزش داده شد.

مطالب این کلاس های آموزشی به مدت 2 ساعت و نیم، با كيفيت بسیار بالا (Full HD) و به صورت همزمان براي تمامي نمايندگي هاي مجاز سطح كشور و امدادگران شركت امداد خودرو سايپا ارائه شد.

با اجراي اين شيوه آموزشي كه با حضور نزديك به 500 كاربر به صورت آنلاين برگزارشد، تعميركاران و كارشناسان فني ضمن آموزش موارد فوق، سوالات خود را مطرح کردند. اين دوره آموزشي با سه دوربين و كيفيت بالا ضبط و پس از پايان دوره در سايت شركت سايپا يدك جهت ارتقاء شبكه نمايندگي ها بارگذاري خواهد شد.
نظرات بینندگان