arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

همتی: صاحبان کسب ‌و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند، از مراجعه به بانک خودداری کنند

رئیس کل بانک مرکزی از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند خواست از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند و تاکید کرد بانک ها اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همتی: صاحبان کسب ‌کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند، از مراجعه به بانک خودداری کنندبه گزارش انتخاب؛ دکتر همتی رئیس بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: از دغدغه های مهم اینجانب و مدیران محترم بانک ها خدمت رسانی به مردم، با کمترین آسیب به همکاران تلاشگر شعب و مردم عزیز است. ضمن تقدیر مجدد از همکاران عزیز بانکی که در هر شرایطی در خدمت مردم هستند، با توجه به تصمیم شورای پول و اعتبار، حمایت دولت محترم و تعیین مصادیق فعالیت های آسیب دیده از شیوع کرونا، از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند، تقاضا می کنم از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند.


وی افزود: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده، مدیران محترم بانک ها نیز اقدام لازم را انجام داده و و اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت. همه با هم کمک کنیم شیوع ویروس کنترل و با یاری خداوند متعال و همت مردم متوقف شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
1
سلام وقت اعلام بودکه اقساط تعویق افتاده،معلومه مراجعه به بانک زیاد میشه،درکم خردی اعلام کنندگان همین بس که پس از چند روز اعلام اولیه،تازه میگن بانک نرید،مگه شما مردم همیشه در صحنه !مارانمیشناسید،از همون خبراول می‌گفتید بانک لازم نیست برید،
نظرات بینندگان