arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ اجرا نمی‌شود

رئیس پلیس راه استان بوشهر از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ویژه ایام نوروز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس راه استان بوشهر از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ویژه ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری با اعلام جزئیات محدودیت های ترافیکی نوروز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و سرایت آن در اکثر استان ها و از طرفی همراهی هموطنان عزیز با مسؤلان وزارت بهداشت مبنی پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها، تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محموله های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اجرا نمی گردد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: تردد محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند، در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۸ اسفند تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پنج فروردین ۹۹ و از ساعت ۷ روز پنج شنبه تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹ فروردین و همچنین از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ روز شنبه ۱۶ فروردین ممنوع است.

وی، افزود: مجوز تردد برای محموله های ترافیکی دارای مجوز ضرورت ملی در تاریخ های ۵، ۶ و ۹ فروردین ۹۹ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان