arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

پرواز هواپیماهای آمریکایی بر فراز مقرهای الحشد الشعبی در الانبار

«قصی الانباری» از رهبران سازمان الحشد الشعبی گفت هواپیماهای آمریکایی از سه روز پیش در حال پرواز بر فراز مقرهای سازمان الحشد الشعبی در عمرم واقع در استان الأنبار هستند. هدف از این پروازها تأمین امنیت ورود یگان هجومی ۱۰۱ به پایگاه عین الأسد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از رهبران سازمان الحشد الشعبی از پرواز هواپیماهای جنگی آمریکایی بر فراز مقرهای این سازمان در استان الانبار خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «قصی الانباری» از رهبران سازمان الحشد الشعبی گفت که نیروهای آمریکایی بر فراز مقرهای این سازمان در استان الأنبار پروازهایی را انجام می‌دهند.

الأنباری در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» گفت که هواپیماهای آمریکایی از سه روز پیش در حال پرواز بر فراز مقرهای سازمان الحشد الشعبی در عمرم واقع در استان الأنبار هستند.

او افزود که هدف از این پروازها تأمین امنیت ورود یگان هجومی ۱۰۱ به پایگاه عین الأسد است.

الأنباری اظهار داشت که نیروهای آمریکایی سعی دارند از طریق پروازهای گسترده بر فراز مقرهای سازمان الحشد الشعبی این سازمان را تحریک کرده و بهانه جدیدی را برای بمباران آن به دست آورند.

او گفت که الحشد الشعبی تدابیر پیشگیرانه‌ای برای مقابله با هر گونه بمباران احتمالی مقرهای این سازمان در الأنبار اتخاذ کرده است.

رسانه‌های محلی و بین‌المللی روز شنبه به نقل از یک منبع امنیتی عراق گزارش دادند که یگان هجومی ۱۰۱ آمریکا در حال اعزام به عراق است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان