arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹

روحانی: تخت‌های بیمارستانی در ۶ سال گذشته دو برابر شده

رییس جمهوری نوشت: امروز در شرایطی با کرونا مبارزه می‌کنیم که تخت‌های بیمارستانی ما در شش سال دو برابر شده است. روحانی افزود: با سرمایه‌گذاری ویژه دولت در «بهداشت و درمان» و «فناوری اطلاعات»، امروز در شرایطی با کرونا مبارزه می‌کنیم که تخت‌های بیمارستانی ما در شش سال دو برابر و پهنای باند اینترنت کشور که اکنون بیش از گذشته مردم به آن نیاز دارند، طی ۶سال بیش از ۴۴ برابر شده است. ترافیک داخل کشور هم ۳۴۰ برابر.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمهوری نوشت: امروز در شرایطی با کرونا مبارزه می‌کنیم که تخت‌های بیمارستانی ما در شش سال دو برابر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در توییتر افزود: با سرمایه‌گذاری ویژه دولت در «بهداشت و درمان» و «فناوری اطلاعات»، امروز در شرایطی با کرونا مبارزه می‌کنیم که تخت‌های بیمارستانی ما در شش سال دو برابر و پهنای باند اینترنت کشور که اکنون بیش از گذشته مردم به آن نیاز دارند، طی ۶سال بیش از ۴۴ برابر شده است. ترافیک داخل کشور هم ۳۴۰ برابر.

رییس‌ جمهوری در پیام نوروزی خود گفت: سال ۹۹ سالِ افتتاح طرح‌های بزرگ، رونق باکمک همه مردم در بخش اقتصاد و تحول در زندگی مردم و روابط اقتصادی ما با جهان و تعاملات با همسایگان خواهد بود.

روحانی با تاکید بر اینکه حماسه اداره اقتصاد کشور بدون نفت در سال ۹۸ تحقق یافت و با ارائه فهرستی از حادثه‌ها و حماسه‌های سال گذشته و مشکلاتی که مردم با آن مواجه بودند، اظهار کرد: سال ۹۹ گرچه آغازش همچنان سلامت، مسأله اول ماست اما با دو بال از این مشکل عبور خواهیم کرد؛ بال اول بالِ کادر درمانی و پزشکی ماست که باید همه تلاش خود را به کار گیرند و بال دوم، بخش خصوصی ماست که در کنار دولت و سایر نهادها باید به صحنه بیایند تا سال ۹۹ را سالِ سلامت و اشتغال و سال تحرک در موضوعات اقتصادی و فرهنگی بسازیم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان