arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

فرماندار میشیگان: بسیاری در آمریکا به دلیل کرونا جان خود را از دست خواهند داد

فرماندار میشیگان شامگاه یکشنبه از عملکرد دولت فدرال ایالات متحده در رابطه با اپیدمی کووید-۱۹ انتقاد کرد و گفت که از آنجایی که آماده [این مسئله] نبودیم، افراد بسیاری جان خود را از دست خواهند داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «گرچن ویتمر»، فرماندار میشیگان شامگاه یکشنبه از عملکرد دولت فدرال ایالات متحده در رابطه با اپیدمی کووید-۱۹ انتقاد کرد و گفت که «از آنجایی که آماده [این مسئله] نبودیم، افراد بسیاری جان خود را از دست خواهند داد.»

وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی گفت که مقام‌های کاخ سفید باید زودتر به این بحران رسیدگی می‌کردند و به این کشور زمانی برای آمادگی می‌دادند.

فرماندار میشیگان گفت: «اگر دولت فدرال زمانی که آشکار شد این اپیدمی جهان‌شمول خواهد بود تمرکز خود را بر این مسئله می‌گذاشت، الان در موضع بسیار قدرتمندتری می‌بودیم.»

وی در ادامه از مقام‌های رسمی خواست تا به ایالت‌ها کیت‌های آزمایش کرونا، تجهیزات حفاظتی مانند ماسک و دستکش و «دستورالعمل‌های آشکار» برای مقابله با این اپیدمی بدهند.

وی افزود: «چون آماده این مسئله نبودیم، بسیاری جان خود را از دست خواهند داد. اقتصاد ما بیشتر از دیگران با این مسئله دست به گریبان خواهد بود چون دیرتر از دیگران به فکر راه چاره افتادیم. این قضیه عواقبی در پی خواهد داشت.»

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان