arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

دومین جلسه مجازی مجلس برگزار شد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری دومین جلسه مجازی پارلمان خبر داد. اکبر رنجبرزاده تصریح کرد: جلسه امروز در راستای رفع ایرادات نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس به‌صورت ویدئوکنفرانس بود و نمایندگان مصوبه‌ای نداشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری دومین جلسه مجازی پارلمان خبر داد.

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از برگزاری دومین جلسه مجازی مجلس به‌صورت ویدئوکنفرانس خبر داد و گفت: این جلسه صبح امروز با حضور 100 نماینده برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ابتدای این جلسه رئیس مجلس توضیحاتی درباره وضعیت کشور در مقابله با کرونا و نحوه تحقق شعار سال به نمایندگان حاضر در جلسه مجازی ارائه کرد، افزود: نمایندگان حاضر در جلسه نیز نظرات خود درباره مقابله با کرونا و نحوه تحقق شعار سال را اعلام کردند.

نماینده اسدآباد در مجلس تصریح کرد: جلسه امروز در راستای رفع ایرادات نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس به‌صورت ویدئوکنفرانس بود و نمایندگان مصوبه‌ای نداشتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره تشکیل جلسات علنی پارلمان پس از تعطیلات عید نوروز و سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: برای برگزاری جلسات علنی مجلس باید مجوز ستاد مقابله با کرونا را داشته باشیم که در چند روز آینده با اعضای این ستاد جلساتی را خواهیم داشت.

نظرات بینندگان