arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۱۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

نمودار رشد ابتلا به کرونا در پایتخت/ کرونایی‌های تهران از مرز ۵ هزار نفر گذشتند

اداره کل سامانه‌ها و زیرساخت‌ اطلاعات مکانی سازمان نقشه‌برداری کشور، داده‎‌های رسمی از میزان شیوع ویروس کرونا را بر روی نقشه به صورت برخط به نمایش درآورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اداره کل سامانه‌ها و زیرساخت‌ اطلاعات مکانی سازمان نقشه‌برداری کشور، داده‎‌های رسمی از میزان شیوع ویروس کرونا را بر روی نقشه به صورت برخط به نمایش درآورده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، در این نمودار رشد ابتلا به ویروس کرونا در تهران را مشاهده می‎کنید که حاکی از سرعت رشد ابتلا به این ویروس است که در سه روز ابتدایی سال ۱۳۹۹ شمار آنها از مرز ۵۰۰۰ نفر در پایتخت گذشته است.

سازمان نقشه‎‌برداری کشور به عنوان متولی ایجاد زیرساخت داده‎های مکانی و متولی ایجاد بستر عرضه و تبادل داده‌ها و وجوه مکانی پدیده‌های بشری و طبیعی از جمله سیل، زلزله، فرونشست و اپیدمیولوژی ویروس کرونا و ..... از سامانه IRANSDI.IR استفاده کرده است. لذا با توجه به داده‌های موجود در رسانه‌های رسمی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است؛ سازمان نقشه‎‌برداری کشور چگونگی توزیع مبتلایان به این ویروس را به‌صورت نقشه‌های پله‌های رنگی کروپلت نرمالایز شده با مساحت ارائه می‌دهد.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
چه ویروس ریاضی دانی هست
با یک شیب ثابت داره میره بالا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
بیایید یه مقایسه در مورد تهران و نیویورک با کرونا و تحریم به اضافه سیستم بهداشتی انجام بدیم:
هر دو تقریبا جمعیتی هم اندازه، تراکم جمعیتی تهران بیشتر از نیویورک سیستم بهداشتی: غیر قبل قیاس تهران زیر فشار شدیدترین تحریمها نیویورک اما به قول بسیاری پایتخت جهان بدون هیچ محدودیت رفاهی و بهداشتی، زمان شیوع کرونا در تهران زودتر از نیویورک، امار مبتلایان در تهران کمی بیش از ۵هزار اما نیویورک حدود بیس هزار... ضمن ارزوی سلامتی برای تمام مبتلایان در هردو شهر از خدا میخوام که امار تهران ما همینقدر باشه و بیشتر ازین نشه!
دولتمردای ما دارن چکار میکنن؟! به قول مهران مدیری واقعا ما داریم چکار میکنیم با خودمون؟!
نظرات بینندگان