arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ارتش اسرائیل

ارتش اسرائیل سه‌شنبه شب تأیید کرد که پنج تن دیگر از نظامیانش به کرونا مبتلا شده‌اند و شمار مبتلایان به این ویروس به ۲۵ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش تارنمای خبرگزاری "شهاب" فلسطین، همچنین وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد که با جان‌باختن دو تن دیگر در اسرائیل، شمار جان‌باختگان به کووید-۱۹ به سه نفر رسیده است.

جان‌باختگان دو پیرمرد ۶۷ و ۸۷ ساله بودند که امروز جان خود بر اثر این بیماری از دست دادند.

آمار رسمی نشان می دهد که بیش از ۶ هزار سرباز در قرنطینه هستند.

وزارت بهداشت اسرائیل نیز اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به یکهزار و ۶۵۶ نفر رسیده که حال ۳۱ تن از آنها وخیم است.

در همین ارتباط، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل سه‌شنبه شب هشدار داد که احتمالا در یک ماه آینده حدود یک میلیون نفر از مجموع هشت میلیون و ۶۰۰ نفری ساکنان سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا جدید مبتلا شوندو حدود ۱۰ هزار نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست بدهند.

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا امروز، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳۹۶ هزار و ۲۳۶ نفر رسید. از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۵۰ نفر جان باخته و ۱۰۳ هزار و ۷۴۸ نفر بهبود پیدا کرده اند.
از میان ۲۷۵ هزار و ۲۳۸ نفری که همچنان درگیر این بیماری هستند، حال ۴ درصد آنها یعنی ۱۲ هزار و ۲۲۲ نفر وخیم گزارش شده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان