arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

مبتلایان کرونا در فارس به ۶۳۳ نفر رسیدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با شناسایی۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۶۳۳ نفر ، روند افزایشی ابتلا به کرونا در این استان همچنان تداوم دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالرسول همتی روز پنج شنبه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در فارس گزارش شده است، افزود: با این سه مورد جدید، تاکنون ۲۵ نفر در این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تاکنون ۲۲۰ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و ۱۸۵ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

دکتر همتی تاکید کرد: برای مشارکت در بسیج ملی مبارزه با کرونا و کمک به کادر درمان، پزشکان و پرستاران و کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا ، نیاز به ماندن مردم در خانه، رعایت اصول بهداشتی، پرهیز از تجمعات و تردد غیر ضرور است.

وی از شهروندان خواست ضمن در خانه ماندن، برای ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و با ورود اطلاعات درخواستی از وضعیت خود آگاه شوند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

بیمارستان های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به عنوان مراکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان علی اصغر شیراز کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می دهند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان