arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

ملک سلمان: نشست گروه ۲۰ در جهت پاسخ به مسؤولیت ما در قبال کروناست

ملک سلمان در افتتاحیه اجلاس سران گروه ۲۰ گفت: برگزاری این اجلاس در راستای پاسخ‌گویی به مسؤولیت ما در مقابله با ویروس کروناست. تاثیر این شیوع احتمالا اقتصادها، بازارهای مالی و تجارت و زنجیره‌های امدادرسانی جهانی را دربربگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش سایت شبکه اسکای نیوز، ملک سلمان، پادشاه عربستان در جلسه مجازی سران گروه ۲۰ که به بررسی انسجام تلاش‌ها برای مقابله با کرونا اختصاص دارد، تاکید کرد: کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و شهروندان را متضرر می‌کند.

پادشاه عربستان تاکید کرد: تاثیر این شیوع احتمالا اقتصادها، بازارهای مالی و تجارت و زنجیره‌های امدادرسانی جهانی را دربربگیرد.

به گفته پادشاه سعودی، تاثیر شیوع ویروس منجر به مانع‌تراشی در چرخه توسعه، پیشرفت و تاثیر منفی بر دستاوردهای محقق شده طی سال‌های گذشته می‌شود.

وی تاکید کرد: عربستان اقدام به تلاش با کشورهای دوست و برادر و سازمان‌های متخصص برای اتخاذ تدابیر لازم جهت قطع زنجیره انتقال کرونا و تضمین سلامت افراد کرده است.

پادشاه سعوی ادامه داد: ما باید چارچوب آمادگی جهانی برای مقابله با بیماری‌های مسری را که احتمالا در آینده وجود خواهند داشت، تقویت کنیم.

وی افزود: تدابیر کارآمد اتخاذ شده از سوی کشورها را ارج می‌نهیم و حمایت کامل خود را از تلاش‌های سازمان جهانی بهداشت اعلام می‌کنیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان