arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

انصارالله بمن: حملات هوایی ائتلاف سعودی، پاسخ شدید و کوبنده‌ای به دنبال دارد

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن روز دوشنبه تاکید کرد که حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطقی از صنعا پایتخت، قطعا پاسخ شدید و کوبنده‌ای به دنبال خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

البخیتی در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت: ما قادریم که در واکنش به حملات ائتلاف سعودی به صنعا عمق خاک عربستان را هدف قرار دهیم.

وی تاکید کرد که حملات سعودی ها بدون پاسخ شدید و کوبنده نخواهد ماند.

جنگنده های ائتلاف سعودی ساعاتی پیش چند منطقه از صنعا پایتخت را بیش از ۱۰ بار بمباران کردند.

این حمله در حالی صورت می گیرد که نیروهای مسلح یمن روز گذشته (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی موشکی و هوایی ارتش و کمیته های مردمی این کشور روز یکشنبه بزرگترین عملیات را در عمق عربستان انجام دادند و چنانچه محاصره یمن و حملات دولت ریاض ادامه یابد پاسخ های کوبنده تری را دریافت خواهد کرد.

طبق این بیاینه، در عملیات مشترک نیروی موشکی و هوایی نیروهای یمنی، تعدادی از اهداف حساس در ریاض پایتخت دشمن متجاوز سعودی با موشک‌های ذوالفقار و تعدادی هواپیمای «صماد ۳» مورد هدف قرار گرفت.

تنش‌ها و درگیری‌ها در حالی در یمن تشدید شده است که سراسر دنیا درگیر ویروس کروناست و مردم یمن نیز در معرض آن قرار دارند. در حالی که سازمان ملل به دنبال برقراری آتش‌بس در یمن و تشویق طرف‌ها به آن بود، حملات امروز سعودی‌ها به یمن زمینه را برای تداوم درگیری‌های بیشتر، تشدید کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان