arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

وزیر صمت: کالاهای مورد نیاز مردم تا پایان سال تامین شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و ذخیره سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم، تا پایان سال، اندیشیده شده است و مردم از این لحاظ هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش شاتا، رضا رحمانی در این خصوص تصریح کرد: کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد و برای ماه مبارک رمضان و حتی بعد از آن تا پایان سال برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای تامین و ذخیره سازی کالاها در انبارهای کشور اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این کالاها از محل تولید داخل و بخشی از طریق واردات تامین شده است، گفت: واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با تعرفه گروه یک کالایی انجام شده است و کالاها در سریع‌ترین زمان ممکن بارگیری و تخلیه شده اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر انجام رصد مداوم بازار، نیز بیان کرد: رصد و پایش تولید و واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و نحوه توزیع و نظارت بر قیمت ها به صورت مداوم انجام می شود و گزارشات لازم ارایه خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه در زمینه‌ی تولید اقلام و کالاهای مقابله با کرونا افزایش چشمگیری داشتیم گفت: سلامتی و اطمینان خاطر هموطنان‌مان اولویت اصلی ماست و در این زمینه هم وزارتخانه و هم واحدهای تولیدی به طور شبانه روزی فعال هستند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
0
شما وقتی می گویید تامین شده یعنی قحطی در راه است..
نظرات بینندگان