arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

برقراری منع آمد و شد ۲۴ ساعته در مکه و مدینه

وزارت کشور عربستان از منع آمد و شد در تمامی مناطق مکه مکرمه و مدینه منوره از امروز، ۱۴ فروردین‌ماه، تا اطلاع ثانوی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، وزارت کشور عربستان اعلام کرد: از امروز آمد و شد به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مناطق مکه و مدینه ممنوع است و این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

یک منبع مسئول در وزارت کشور عربستان اعلام کرد: این اقدامات در راستای تلاش‌های مقامات این کشور برای مقابله کرونا و اجرای توصیه‌های مراجع ذی‌صلاح بهداشتی برای بالا بردن میزان تدابیر احتیاطی و اقدامات پیشگیرانه در حرمین شریفین و حفظ سلامت شهروندان و اتباع خارجی صورت می‌گیرد.

این منبع اعلام کرد: در راستای این منع آمد و شد ۲۴ ساعته، ممنوعیت ورود و خروج به این دو شهر ادامه دارد، این در حالی است که ممنوعیت ورود و خروج شامل گروه‌های مستثنی از کارمندان مؤسسات حیاتی در بخش های دولتی و خصوصی نمی‌شود.

یادآوری می‌شود، پادشاه سعودی، ۶ فروردین‌ماه سال جاری نیز در راستای تشدید اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، دستوری پنج بندی صادر کرد که یکی از آنها ممنوعیت ورود و خروج از ریاض، مکه و مدینه بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
1
وااااااااااااااي
وااااااااااااي
وااااااااااي
چرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
2
قابل توجه مولوی عبد الحمید
بفرما تحویل بگیر
نظرات بینندگان