arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۰۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹

نماینده شیراز: وزارت کشور گفته وزارت بهداشت هیچ گونه توصیه‌اى برای تعویق یا تاخیر در انتخابات نداشت

نماینده شیراز درباره اظهارات اخیرش در خصوص مخالفت وزیر کشور با تاخیر در برگزاری انتخابات اسفندماه توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت: صحبت‌های من در خصوص مخالفت وزیر کشور با تعویق و تأخیر در برگزاری انتخابات بر اساس صحبت‌‌های ایشان در چهارم اسفند و همین‌طور فایل صوتی که به دستم رسیده بود، صورت گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: بهرام پارسایی درباره صحبت‌هایش درخصوص مخالفت وزیر کشور با تاخیر برگزار شدن انتخابات دوم اسفند سال گذشته با شیوع بیماری کرونا، گفت: صحبت‌های من در خصوص مخالفت وزیر کشور با تعویق و تأخیر در برگزاری انتخابات بر اساس صحبت‌‌های ایشان در چهارم اسفند و همین‌طور فایل صوتی که به دستم رسیده بود، صورت گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آن فایل صوتی وزیر کشور می‌گوید در موضوع کرونا برخى‌ها پیشنهاد دادند انتخابات را عقب بیندازیم و اصرار داشتند بر انتخابات قم که من به عنوان مسئول انتخابات نپذیرفتیم.

وى افزود: مصاحبه من نیز بر اساس این فایل صوتی و صحبت‌هاى ایشان انجام شد.

پارسایی ادامه داد: پس از انتشار این مصاحبه وزارت کشور توضیحاتی را ارائه دادند و گفتند؛ منظور وزیر کشور در مصاحبه روز چهارم اسفند توصیه‌هاى افراد غیر مسئول بوده و ستاد انتخابات کشور قبل از برگزاری انتخابات از وزارت بهداشت به عنوان تصمیم گیرنده اصلى در موضوعات کرونا دعوت و جلساتى با معاونین وزارت بهداشت شکل گرفته و علاوه بر این جلسات مکاتباتى نیز صورت گرفت که وزارت بهداشت هیچ گونه توصیه‌اى بر تعویق و یا تاخیر انتخابات نداشت و پیشنهاداتی مانند عدم استفاده از استامپ و رعایت مسائل بهداشتی را داده است که به گفته وزارت کشور در برگزارى انتخابات لحاظ شده است.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
7
6
نمکی مگه سواد مبارزه با ویروس رو داره ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
11
3
برو دیگه دست بردار دورانت تمام شد
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
4
9
باند احمدی نژاد و پایداری ها تنها تحت شرکت حداقلی مردم میتوانستند وارد مجلس شوند و تحت هیچ عنوان حاَضر به از دست دادن این فرصت نبودند !! به مقصود خود رسیدند!!!
نظرات بینندگان