arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۱۸۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

طرح سه فوریتی تعطیلی و قرنطینه کامل کشور تقدیم هیات رییسه مجلس شد

رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سه فوریتی تعطیلی و قرنطینه کامل کشور تقدیم هیات رییسه مجلس شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالکریم حسین‌زاده اظهار کرد: یکشنبه هفته گذشته که جلسه مجلس قرار بود به صورت مجازی برگزار شود من در محل صحن مجلس حاضر شدم و ضمن رایزنی با رییس مجلس، طرح سه فوریتی تعطیلی و قرنطینه کامل کشور را در یک ماده و ۱۱ تبصره و با امضای ۱۶ نفر از نمایندگان تحویل آقای قاضی زاده هاشمی کردم، ایشان نیز این طرح را به اداره قوانین ارجاع کردند.

وی‌ افزود: این طرح که حدود یک ماه پیش تهیه شده بر مبنای تعطیلی یک ماه کشور و براساس اصل ٧٩ قانون اساسی پیش‌بینی شده بود که با توجه به اینکه مجلس جلسه علنی نداشت امکان مطرح کردن آن نیز نبود لذا بنا داریم این طرح را در اولین جلسه علنی مجلس برای اتخاذ راهکارهایی جهت مقابله با کرونا مطرح کنیم.

نایب رییس فراکسیون امید با اعلام آمادگی در خصوص دریافت پیشنهادات نمایندگان در جزییات این طرح، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در چند ماه گذشته، کشور به صورت نیمه تعطیل در آمده است، لذا به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس باید حداقل به مدت یک ماه کمترین تردد و تماس وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
12
چرت نگین.. همه شرکتا رو ک باز کردین!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
8
این کرونا باعث لغو سفره خارجی مسولین وعدم توفیق دیدار فرزندانشان شده است
امین میرزائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
2
3
با جدا شدن پزشکی و مهندسی و روانشناسی از فلسفه، ما فیلسوفان به پرسشهای متدولوژیک و اپیستمولوژیک مشغول شدیم و با دیدگاهی انتقادی به فرزندان خلف و ناخلفِ فلسفه (علوم متناقض) نگاه کردیم.

جو زدگی جمعی و دوری از تحقیقات متدولوژیک شناخت شناسی فرصت تأمّل را از دوستان گرفته و در اکثر نقاط جهان معنی بیماری را به بیماری ویروسی تقلیل داده. در حالی که افسردگی، اضطراب، هیپوکندریا، پارانویا و امثال آن هم بیماری هستند که جامعه جهانی دچار آنها شده.

شما پزشکید و من فیلسوفم. لطف کنید و با ادلّه متقن پزشکی به این پرسش فلسفی پاسخ دهید:

بنابه فیزیک جدید 95 درصد جهان از ماده و انرژی تاریک تشکیل شده و تنها 5 درصد آن را باریون (ماده معمولی) تشکیل داده. لطف کنید و بفرمائید ویروس و ویریون(یک رشته DNA یا RNA که بنابه تئوریهای زیست شناسی نه مرده است و نه زنده )، چگونه جهان ناپیدایِ 95 درصدی را به هم ریخته و فیزیکدان و زیست شناس و فیلسوف و ملّای 5 درصدی را افقی و قرنطینه کرده؟؟!

شما از جی پی اس موبایلتان کمک بگیرید. آنهایی هم که کود الاغ(عنبر نسا) دود می دهند ، از فیزیک ارسطو کمک بگیرند و به این پرسش فلسفی پاسخ دهند.

در فضای هیلبرتی باید گئورگ کانتوری بود و در فضای نااقلیدسی هانری پوانکاره ای!
شما نمی توانید پزشکی را علم بدانید و شاخه های دیگر علوم از جمله فیزیک را از یاد ببرید. حال چه فیزیک ارسطویی، چه نیوتونی، چه انیشتینی و بوهری، چه هاوکینگی و ساسکیندی و راجر پن روزی. اگر نقصی در فیزیک باشد به پزشکی نشت می کند ، اگر هم تغییری رخ دهد به پزشکی تسرّی می یابد. نمی شود که در فیزیک و شیمی انیشتینی و بوهری و پیرو M Theory بود و در درمان بقراطی و پاستوری و پیرو گُلژی !!
سید عباس تسبیحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
2
7
والله اگر آرای آورد، ،،، اینجا ایرانه ایرانی که تو هیچ چیزش شبیه دنیا نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
6
خوب مشخصه تو خونه نشستند پول مفت هم می گیرند. فکر ما بیچاره ها که نیستند باید اجاره بدیم . پول خرج خونه هم نداریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
10
انشاله بعد از همه گیری بیماری و حدود ۶ ماه جلسه تصویب شده و به شورای نگهبان رفته و پس از ۲ ماه رفت و برگشت برای اجرا به دولت واگذار میشود دولت هم میگوید توان اجرا ندارد و به مجمع تشخیص میفرستد
و این در حالی است که کرونا کلا در جهان ریشه کن شده و ما هنوز تصویب و اجرا نکرده ایم
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
9
آقایان در خواب زمستانی بودند؟ حداقل ۱ ماه پیش باید به فکر می بودید. مسخره ها
رضا
|
United States
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
5
نمایندگان مجلس یه بند هم به این طرح اضافه کنن که در راستای کمک به مردم حاضرن حقوق حداقل 3 ماهه خودشون رو برای جبران این تعطیلی به مردم بدن.
نمیشه که شما بشینین تو خونه حقوق نجومی بگیرین ما مردم بدبخت که روزانه درامد بخور نمیری داریم رو از کار و زندگی تعطیل کنین!
نظرات بینندگان