arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

تردد بین استانی در شبانه روز گذشته ۴ درصد کاهش یافت

در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار ٣١٩ تردد شمار فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ٤.١ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ٢٠ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در جاده های برون شهری در شبانه روز گذشته چهار درصد کاهش یافته است.

تردد در راههای برون شهری بعد از تعطیلات نوروزی افزایش قابل توجهی داشت که علت آن بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی عنوان شده است؛ اما از چهار روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته است.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار ٣١٩ تردد شمار فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ٤.١ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ٢٠ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی هم از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر می‌دهد.

اکنون در جاده چالوس بارش برف و باران و جاده های، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قروین – رشت بارانی گزارش شده است.

بر اساس گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جوی بارش برف و باران در برخی از جاده های استان های اردبیل، البرز،خراسان رضوی،خراسان شمالی، مازندران و گلستان گزارش شده است.

همچنین بارش باران در برخی از جاده های استان های اصفهان،بوشهر، تهران،قزوین، قم، مرکزی ، چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی و گیلان ادامه دارد.

همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان