arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

اعلام ساعت کار شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد از تاریخ 23 فرردین سال 1399

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بانک‌پاسارگاد ساعت کار واحدهای خود را از تاریخ 23 فروردین سال 1399 تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، کلیه‌ی واحدهای این بانک اعم از شعبه‌ها و واحدهای ستادی (به جز شعبه‌های کیش و قشم)، از تاریخ 23 فروردین سال 1399 تا اطلاع ثانوی، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 12:30 آماده ارایه خدمات بانکی به مشتریان هستند.

شعبه بانک‌پاسارگاد در کیش در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 9 الی 13 و شعبه ‌این بانک در قشم در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8:30 الی 12 خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند.

بر اساس این خبر، با توجه به شیوع بیماری کرونا و جهت حفظ سلامت مشتریان و سرمایه‌انسانی بانک، شعبه‌ها و واحدهای ستادی تا اطلاع ثانوی با حضور 2/3 از سرمایه انسانی فعالیت خواهند کرد.

به هم‌میهنان گرامی توصیه می‌شود برای جلوگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامت جامعه، با بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک اعم از بانکداری‌مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن‌بانک و سامانه #720* از مراجعه غیرضروری به شعبه‌های بانک‌ها خودداری کنند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات هم‌‌وطنان هستند.
نظرات بینندگان