arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹

جنجال نامه تعدادی از هنرمندان به رئیسی برای آزادی سید محمد امامی، تهیه کننده «شهرزاد» / محسن تنابنده در بین امضا کنندگان نیست / چه کسانی این نامه را امضا کرده اند؟

محسن تنابنده پای نامه درخواست هنرمندان برای آزادی سیدمحمد امامی را امضاء نکرده است. مصطفی فقیهی فعال رسانه‌ای و صاحب امتیاز پایگاه خبری «انتخاب» نسبت به انتشار خبری دروغین درباره محسن تنابنده واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصطفی فقیهی مشاور سابق آیت الله هاشمی و صاحب امتیاز پایگاه خبری «انتخاب» ضمن انتشار متن نامه برخی از هنرمندان به رئیس قوه قضائیه برای آزادی سیدمحمد امامی تصریح کرد که از نام «محسن تنابنده» به دروغ به عنوان فردی که پای این نامه را امضا کرده است سوءاستفاده کرده اند تا به مقصود خود برسند!

فقیهی نوشت:
"سوءاستفاده از محبوبیت و شهرت محسن تنابنده؛ او صراحتاً امضای نامه برای آزادی «سید محمد امامی» را رد کرده است.

الان با محسن تنابنده صحبت کردم؛ گویا نام او را عامدانه و به دروغ در ذیل نامه‌ی آزادی «سید محمد امامی» منتشر و برای اهالی رسانه فرستاده اند؛ چه کسی بهتر از «تنابنده‌ی پایتخت» است که به خاطر محبوبیت و شهرت این ایامش، می‌تواند به این نامه وجاهت دهد؟

برای صحت ادعای تنابنده، حضوراً فایل صوتی او را در موبایلش شنیدم که با قاطعیت، امضای نامه را رد می‌کند. پس در اینکه او این نامه را امضا نکرده و با قاطعیت آن را رد کرده، تردید به خود را ندهید!

شاید آنها که به خاطر سکانس پایانی «پایتخت۶» ، او را مورد هجمه و حمله قرار دادند، در تکثیر این ادعای کذب، سهمی جدی داشته باشند!

هم متن نامه را ببینید و هم اسامی را تا موی بر تن‌تان راست شود!

‏گویا فقط نام ⁧ محسن تنابنده ⁩ به دروغ در نامه درخواست، منتشر شده بوده که سند ذیل نیز، اظهارات او را تایید می‌کند."

متن کامل نامه برخی اهالی سینما به رییس قوه قضاییه برای آزادی ⁧ سیدمحمد امامی

جنجال نامه تعدادی از هنرمندان به رئیسی برای آزادی سید محمد امامی، تهیه کننده «شهرزاد» / محسن تنابنده در بین امضا کنندگان نیست / چه کسانی این نامه را امضا کرده اند؟جنجال نامه تعدادی از هنرمندان به رئیسی برای آزادی سید محمد امامی، تهیه کننده «شهرزاد» / محسن تنابنده در بین امضا کنندگان نیست / چه کسانی این نامه را امضا کرده اند؟جنجال نامه تعدادی از هنرمندان به رئیسی برای آزادی سید محمد امامی، تهیه کننده «شهرزاد» / محسن تنابنده در بین امضا کنندگان نیست / چه کسانی این نامه را امضا کرده اند؟جنجال نامه تعدادی از هنرمندان به رئیسی برای آزادی سید محمد امامی، تهیه کننده «شهرزاد» / محسن تنابنده در بین امضا کنندگان نیست / چه کسانی این نامه را امضا کرده اند؟

نظرات بینندگان