arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

مسکو: تحریم‌های جدید آمریکا در زمان یک بیماری همه گیر، مناسب نیست

روسیه درباره دستور اخیر دونالد ترامپ برای احتمال تحریم کشورهایی که اتباع خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا از آمریکا بازنمی‌گردانند، بررسی‌هایی انجام خواهد داد. سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: چنین تحریم هایی در هنگام بیماری همه گیر نامناسب خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: چنین تحریم هایی در هنگام بیماری همه گیر نا مناسب خواهد بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، روز جمعه دستوری مبنی بر احتمال تحریم کشورهایی که بازگرداندن اتباع خود از آمریکا را به تأخیرمی اندازند یا مانع آن می شوند، صادر کرد.

ریابکوف افزود: تا کنون جزئیات کمی در دست است، ولی با این وجود زمان آن نیست که در هر شرایطی به تحریم روی بیاوریم. ما بارها در مورد آن صحبت کرده ایم ، آن را در سطح ملی مطرح کرده‌ایم و به این کار ادامه خواهیم داد. آن را با همکاری کشورها زیادی انجام داده و خواهیم داد و بسیاری از سازمان‌های بین المللی همین نظر را ابراز کرده اند.

وی ادامه داد: این تحریم ها در شرایط فعلی فقط به مردم عادی لطمه خواهد زد تا اینکه همان طور که آمریکا انتظار دارد به تغییر رفتاردولت ها بیانجامد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان