arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

امدادرسانی به ۱۸۳۳نفر درپی بارش ها در نیمی از استان‌های کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۸۳۳ تن درپی حوادث جوی پنج روز گذشته در نیمی از استان‌های کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۸۳۳ تن درپی حوادث جوی پنج روز گذشته در نیمی از استان‌های کشور خبر داد.

مرتضی سلیمی ، درباره آخرین آمارها از ماموریت های سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در پی بارش ها در پنج روز گذشته در کشور گفت: طی این مدت ۵۴ شهر و روستا در ۱۶ استان اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قم، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان و یزد متاثر از حوادث جوی بودند که در مجموع این استان ها به ۱۸۳۳ نفر خدمات امدادی ارائه شد.

رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عمده این خدمات امدادی در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب بوده است، گفت: از میان ۱۸۳۳ نفر، ۱۷۳ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۵۱ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شده اند.

سلیمی با بیان اینکه ۴۶۵ امدادگر در ۹۳ تیم عملیاتی در این استان ها فعال بودند، گفـت: همچنین با اقدامات انجام شده ۱۴ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و از ۱۳۹ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

به گفته وی، عملیات عوامل سازمان امداد ونجات در برخی از این استان ها همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان