arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

کاهش محدودیت­‌های کرونایی در اسرائیل / نتانیاهو: روند ابتلا به کرونا نزولی شده

نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد، در پی نزولی شدن روند ابتلا به ویروس کرونا در اسرائیل، دولتش از امروز (یک‌شنبه) محدودیت­‌های اعمال شده برای مقابله با این ویروس را کاهش می­‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در پی نزولی شدن روند ابتلا به ویروس کرونا در اراضی اشغالی، دولتش از امروز (یک‌شنبه) محدودیت­‌های اعمال شده برای مقابله با این ویروس را کاهش می­‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی تلویزیونی گفت، این رژیم تاکنون در اجرای مأموریت خود برای مقابله با کرونا موفق و محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش تعداد مبتلایان مؤثر بوده است.

وی افزود، بنابراین نتایج مثبت به دست آمده این امکان را فراهم می­‌کند که محدودیت­‌های اعمال شده کاهش یابد. محدودیت­‌های کلی در بخش حمل و نقل از امروز به تدریج کاهش یافته و برخی از فعالیت‌های اقتصادی هم مجددا آغاز می­‌شود و به این ترتیب میزان فعالیت در محل کار از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و برخی از فروشگاه­‌های تجاری هم مجدد فعالیت خود را از سر می­‌گیرند اما مجتمع­‌های تجاری بزرگ و بازار همچنان بسته خواهد ماند.

نتانیاهو گفت، حضور مردم در فروشگاه­‌های تجاری و داروخانه­‌ها هم از فاصله‌گذاری ۱۰۰ متری به ۵۰۰ متر افزایش می­‌یابد.

تاکنون در اراضی اشغالی ۱۳ هزار و ۲۶۵ تن به ویروس کرونا مبتلا شده­‌اند که از این میان ۱۶۴ تن جان باخته­‌اند اما طبق اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته آمار ابتلا به این ویروس سیر نزولی داشته است.

نظرات بینندگان