arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

بازی نکرده جام گرفتن، عادت قشنگی نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا مردمی: هواداران لیورپول اگرچه سه دهه از آخرین قهرمانی تیمشان در لیگ جزیره می گذرد اما چندان علاقه ای به معرفی تیمشان به عنوان قهرمان لیگ نا تمام انگلیس ندارند!

شاگردان کلوپ با ۲۵ امتیاز برتری نسبت به تیم دوم در آستانه طلسم شکنی سی ساله قرار داشتند که کرونا همه فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی دنیا را با تعطیلی مواجه کرد. آنها در صورت ادامه یافتن لیگ با کسب دو یا سه برد دیگر به قهرمانی زود هنگام هم می رسند اما با تمام این مسائل بیش از پنجاه درصد طرفداران تیفوسی لیورپول بازی نکرده جام گرفتن تیمشان را دوست ندارند!

این می تواند الگوی خوبی برای فوتبالدوستان همه دنیا بخصوص ما باشد. فوتبال حرفه ای چیزی فراتر از قهرمانی های کاغذی است. آنها به این خاطر حرفه ای شده اند که جام هایشان را در زمین مسابقه و بعد از شکست حریفان می‌گیرند اما اتفاقات چند سال اخیر فوتبال ایران و قهرمانی در سوپر جام هایی که بدون انجام مسابقه بدست آمد شاید عادت بدی را بوجود آورده و توقع قهرمانی در لیگ نیمه کاره را برای صدر نشین و هوادارانش عادی ساخته باشد. این شانیت و حرفه ای بودن فوتبال ایران زا زیر سوال می برد.

فدراسیون فوتبال باید تمهیداتی برای این موضوع اندیشیده و طبق روال جامعه جهانی فوتبال اقدام کند که در این صورت دورترین فرضیه موجود اعلام قهرمان بدون برگزاری ادامه مسابقات خواهد بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
naser
|
Turkey
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
به نظرم بخش ورزشی انتخاب با علایق رنگی اداره میشه به بد ترین شکل ممکن و جای تاسف داره براتون . ربط سوپر جام که تیم مقابل حاضر به مسابقه نشد با لیگ چیه ؟ درست این بود که برای سوپر جام مسابقه مجدد میذاشتن ؟ اونوقت این روال نمیشد ؟ آیا شما قانون رو نمی دونید ؟
نظرات بینندگان