arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

دستگیری بیش از ۱۲۰۰مجرم در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۱۸ مجرم در اجرای سی‌وچهارمین مرحله از طرح رعد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۱۸ مجرم در اجرای سی‌وچهارمین مرحله از طرح رعد خبر داد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای سی‌وچهارمین مرحله از طرح رعد گفت: در این مرحله از اجرای طرح رعد 1218 سارق، موادفروش، تولید و توزیع کنندگان اقلام ضد فرهنگی، قاچاقچیان و محتکران کالای اساسی و قاچاق دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

وی ادامه داد:‌ در این مرحله از طرح رعد ۳۰ باند توزیع مواد مخدر، قاچاقچیان کالا و باند سارقان منهدم شد و ارزش اموال مکشوفه از افراد دستگیر شده نیز حدود ۱۳ میلیارد تومان است.

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۳۵ خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: از این افراد بیش از هفت کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

رحیمی درباره دستگیری سارقان نیز گفت: در این طرح ۸۰۴ سارق دستگیر شده‌اند که این سارقان در قالب ۳۰ باند فعالیت می کردند و از آنها بیش از ۱۲ هزار قلم انواع وسایل سرقتی به ارزش حدود ۱۱ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

به گفته وی ۱۸۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی نیز در این طرح کشف شده است که پس از طی مراحل قانونی به همراه دیگر اموال مسروقه مکشوفه به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

رحیمی در مورد سارقان سابقه‌دار نیز گفت: تعدادی از سارقان دستگیر شده دارای سابقه قبلی بودند که در بررسی های صورت گرفته از مجموع آنها ۳۹۴نفر سابقه دار و ۴۰۶ نفر فاقد سابقه قبلی بودند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز گفت: در این مرحله ۱۵ قاچاقچی کالا دستگیر شده‌اند که از این افراد بیش از هفت هزار و ۶۰۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد تومان کشف شده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان